کد خبر:41599
پ


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: ورود خودروی شخصی به مرکز شهر همدان از امروز دوشنبه ۱۷ بهمن ممنوع شد و خودروهای متخلف جریمه می شوند.

به گزارش روزانه نیوز، سرهنگ «فرخ جمالی» بیان کرد: خودروهای شخصی اجازه ورود به چهار خیابان اصلی منتهی به میدان اصلی شهر شامل خیابان های باباطاهر، شهدا، عباس آباد و تختی را ندارند.

وی اضافه کرد: محدودیت تردد به این چهار خیابان واقع در رینگ نخست شهر همدان از ساعت هشت صبح تا ۱۳ و بعدازظهر از ساعت ۱۵ تا ۲۰ شب اعمال می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار داشت: خیابان های باباطاهر، شهدا، عباس آباد و تختی به دوربین ثبت تخلف مجهز بوده و در صورت ورود خودروهای شخصی در ساعات محدودیت تردد، خودروی متخلف ۱۰۶ هزار تومان جریمه می شود.

سرهنگ جمالی افزود: تصویر ورود خودروهای شخصی به محدوده ترافیکی ثبت شده و جریمه آنها هر چند با تاخیر برای آنها از طریق پیامک ارسال می شود.

وی گفت: با همکاری شهرداری مسیرهای فرعی منتهی به این چهار خیابان مسدود می شوند تا رانندگان متخلف از مسیرهای فرعی به خیابان های یاد شده تردد نکنند.

وی افزود: با توجه به تردد تاکسی و اتوبوس در رینگ اول و اصلی شهر همدان، ورود خودروهای شخصی سبب بروز گره های ترافیکی شده بود همچنین با نزدیک شدن به ایام نوروز و خریدهای نوروزی میزان حجم ترافیک در این خیابان ها افزایش می یابد بنابراین برای پیشگیری از ترافیک، محدودیت تردد از امروز اعمال شد.

به گزارش روزانه نیوز، ۱۶۸ هزار و ۹۹۸ دستگاه موتورسیکلت به همراه ۳۵۱ هزار دستگاه خودرو شامل ۲۵۶ هزار و ۲۴۵ سواری، ۴۰ هزار و ۶۰۷ دستگاه وانت، ۲۲ هزار و ۴۶۲ دستگاه کامیون و کامیونت، سه هزار و ۹۴۲ دستگاه تاکسی، یک هزار و ۲۹۷ دستگاه مینی بوس و ۲۹۴ دستگاه اتوبوس در معابر درون شهری استان همدان تردد دارند.

پل بهشت مسدود شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: تقاطع غیرهمسطح بهشت به منظور اجرای علت فنی و بهسازی از امروز دوشنبه تا پایان تعمیرات فنی و مهندسی مسدود شده است.

سرهنگ جمالی اظهار داشت: بنابراین افرادی که قصد تردد از میدان امام حسن(ع) به سمت بلوار مطهری دارند باید از طول بلوار بهشت برای گردش استفاده کنند.

وی اضافه کرد: رانندگانی که قصد تردد از میدان امام حسن(ع) به بلوار امام خمینی(ره) را دارند باید از میدان امام حسن برای گردش استفاده کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با تاکید بر اینکه مسیرهای گردشی در زیر پل بهشت مسدود شده است گفت: شهرداری تا ۱۵ روز آینده باید نسبت به تعمیر بازسازی و بازگشایی این مسیر اقدام کند.

سرهنگ ادامه داد: اجرای عملیات فنی برای بهسازی درزهای انبساطی تقاطع غیر همسطح بهشت با هدف پیشگیری از بروز آسیب در فصول مختلف صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید