کد خبر:44423
پ

استاندار همدان گفت: احیای منطقه ویژه اقتصادی ملایر که بیش از ۱۲ سال معطل مانده بود در حال پیگیری است.

به گزارش روزانه نیوز، علیرضا قاسمی فرزاد در شورای اداری شهرستان ملایر که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: دولت سیزدهم دولت کار، تلاش و اقدام است و طرح عملیات ۲ هزار هکتاری نهضت ملی مسکن ملایر در دستور کار قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه تلاش کردیم آن چیزی که طی سال‌های گذشته به عنوان گره‌های کور وجود داشته، برطرف شود، افزود: مردم ولایت مدار ملایر در همه عرصه‌ها پیشگام و لایق بهترین خدمات هستند.

استاندار با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان همدان گفت: ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار از مجموع ۱۴ هزار میلیارد تومان مصوبات که طی این سفر رقم خورد، به شهرستان ملایر اختصاص یافت.

قاسمی فرزاد واحد تولید سیگار از زعفران با ایجاد ۲۰۰۰ اشتغال، سایت گلخانه‌ای شهرستان، مرکز پرتودهی غرب کشور، افزایش میزان صادرات شهرستان، شناسایی ۲۰ نقطه از زمین‌های ملی و طبیعی شهرستان برای سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف، تهیه چهار طرح تجاری و تهیه اطلس سرمایه گذاری شهرستان را از اقدامات و برنامه‌های در دستور کار در این شهرستان برشمرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در شهرستان ملایر ۱۵ انجمن ادبی و هنری فعال و ۱۲۰۰ هنرمند شناسنامه دار در حوزه‌های مختلف هنری داریم. حجت الاسلام احد آزادیخواه از برگزاری جشنواره مبلمان منبت در هشتم تیر خبر داد و افزود: با جدیت به دنبال پیگیری برگزاری این جشنواره به بهترین نحو هستیم. او در این نشست همچنین خواستار ایجاد پلاتو، پیگیری هنرکارت و بیمه هنرمندان شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید