کد خبر:32668
پ

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، گفت: همه تیم‌ها در جام جهانی خوب هستند و کار ما مرحله به مرحله سخت‌تر می‌شود

به گزارش روزانه نیوز «سید محمد ناظم‌الشریعه» با اشاره به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران برابر آمریکا و صعود تیم کشورمان به دور حذفی رقابت های جام جهانی اظهار داشت: بازی سختی مقابل آمریکا داشتیم. این تیم بازی قبلی را با اختلاف باخته بود و می خواست در دیدار با ما شرایط را تغییر دهد. 

وی ادامه داد: اخراج اول بازی کار را برای ما به هم ریخت و تیم از مدارش خارج شد اما ما کم کم به بازی برگشتیم و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. 

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص کارت گرفتن بازیکنان ایران گفت: در این جام جهانی به داوران گفته شده که تا اتفاقی رخ داد کارت بدهند. در بازی صربستان و آرژانتین نیز این اتفاق رخ داد. 

ناظم الشریعه در مورد دیدار بعدی ایران برابر آرژانتین بیان کرد: آنها تیم بسیار خوبی هستند که قهرمانی دوره قبل را به یدک می کشند. آرژانتین تیم جنگنده ای است که با برنامه بازی می کند. بازی سختی مقابل آنها داریم. 

وی در پاسخ به این پرسش که ترجیح می دهد با چه تیمی در دور بعدی روبرو شود، گفت: باید نتایج مشخص شود تا ببینیم چه پیش خواهد آمد. در این جام جهانی همه تیم ها خوب هستند و مرحله به محله کار سخت تر خواهد شد. 

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد شرایط مصدومیت حسین طیبی اظهار داشت: او تمرینش را شروع کرده و شاید به مرحله بعد برسد. 

تیم ملی فوتسال ایران که در گروه F جام جهانی قرار دارد، در دومین دیدار خود در مرحله گروهی از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف آمریکا رفت و در پایان توانست با نتیجه چهار بر دو حریف خود را شکست داده و به مرحله حذفی این مسابقات صعود کند. /ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید