کد خبر:36857
پ

نهمین جشن دانش آموختگی دانشگاه صنعتی همدان با هدف ایجاد فضایی به یادماندنی و با حضور دانش آموختگان، استادان و مسئولین دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روزانه نیوز، رئیس دانشگاه صنعتی همدان با بیان اینکه برگزاری مراسم دانش آموختگی بعد از دو سال محدودیت های کرونایی می تواند یک خاطره خوب برای دانشجویان این دانشگاه رقم بزند، گفت: احساس غرور و افتخار می کنم که شما عزیزان بالنده و توانا مهندسین آینده ساز با دانش و علم از امروز وارد عرصه اجتماعی و صنعتی می شوید.
امیر مؤمنی با اشاره به اینکه مراسم دانش آموختگی در واقع جشن و شروع یک تعهد است، افزود: دانشجویان با قرائت سوگندنامه، سوگند یاد می کنند که برای پیشرفت کشور و در مسیر خدمت به مردم، از هیچ تلاشی دریغ نکنند و با احساس تعهد و مسؤولیت، در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسامی قدم بردارند.
وی ضمن خطاب قرار دادن دانشجویان به عنوان مهندسین آینده که قرار است به عرصه اجتماعی و در حوزه های صنعتی وارد شوند، گفت: دانش آموختگی خاتمه آموزش نیست. پویایی و تلاش در عرصه آموزش را بایستی با همین انرژی ادامه دهید.
مؤمنی با بیان اینکه دوران آموزش تمام نشده و در حوزه صنعت همچنان باید به آن ادامه دهید، تصریح کرد: صاحبان صنایع از شما توقع دارند که برای ترکیب علم و عمل در صنعت پویایی و تلاش داشته باشید.
وی ضمن تأکید بر اینکه توجه به خودباوری و خوداتکایی نباید کمرنگ شود، اظهار کرد: هرآنچه پیشرفت در حوزه صنعت امروز کشور رخ داده حاصل زحمات مهندسینی همچون شما بوده و هست. ما نیاز به خودکفایی و خوداتکایی داریم و شما می توانید با اعتماد به آنچه آموخته اید و با به کارگیری علم و دانش خود، خودکفایی را در عرصه های مختلف برای کشور به ارمغان بیاورید.
رئیس دانشگاه صنعتی همدان از دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته و تحصیل کرده جامعه که رسالت اجتماعی برعهده دارند، یاد کرد و افزود: از پیشرفت های کشور دفاع کنیم، غرور ملی را تقویت کرده و نظام ارزشی که در دانشگاه آموختیم را در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی به کار بگیریم. مؤمنی از والدین دانش آموختگان که مراحل پیشرفت دانشجویان را رصد و بستر مناسبی را برای رشد و نمو آن ها فراهم کردند، نیز تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید