کد خبر:32909
پ

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور گفت: نیروهای مسلح و موسساتی که در حوزه دفاع و امنیت مسئولیت دارند، باید همیشه در مرز دانش حرکت کنند.

به گزارش روزانه نیوز محمد اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه راهبردی خودکفایی و الحاق تجهیزات چک و خنثی‌سازی سپاه پاسداران با بیان اینکه موضوع آسایش ملت و جامعه با امنیت پیوند دائمی دارد افزود: نیرو‌های مسلح و موسساتی که در حوزه دفاع و امنیت مسئولیت دارند، باید همیشه در مرز دانش حرکت کنند تا بتوانند هر حرکت کسانی که تکلیف خود را در ناامن‌سازی دنیا می‌دانند، خنثی کنند.

وی افزود:  تحقق این موضوع جز با ارتقای توانمندی ها در حوزه تکنولوژی و سیستم‌های شناسایی میسر نمی شود؛ براین اساس، محقق ساختن موضوع مورد اشاره اقدامی است که می‌توان آن را زیبنده جهاد خودکفایی دانست وجهاد خودکفایی با این دیدگاه به موضوع ساخت دستگاه‌های چک و خنثی‌سازی اقدام کرده است.

اسلامی اضافه کرد: در این راستا سازمان انرژی اتمی کشور نیز در بخش مربوط به حوزه فناوری‌های پیشرفته از این‌گونه پیشرفت‌ها هم پشتیبانی و هم بهره‌برداری خواهد کرد تا تلاشگران این عرصه بتوانند در حوزه کشف و مقابله با تهدیدات از تکنولوژی‌های نو استفاده کرده و از آن بهره‌مند شوند./باشگاه خبرنگاران

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید