کد خبر:1459
پ

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: هشتمین رزمایش کنترل آماده بکاری مولدهای برق اضطراری مراکز حیاتی، حساس، مهم و ضروری در همدان برگزار شد.

به گزارش روزانه نیوز شیرزاد جمشیدی افزود: هشتمین رزمایش کنترل آماده بکاری مولدهای برق اضطراری مراکز حیاتی، حساس، مهم و ضروری با حضور مدیر پدافند غیر عامل استانداری از طریق ویدئو کنفرانس در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری رزمایش ارتقاء آمادگی و بالا بردن سطح توان نیروهای عملیاتی این شرکت در مواقع حساس و ضروری است.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: براساس اعلام مدیرکل بحران و پدافند غیرعامل کشور و همچنین تاکید مدیرکل بحران و پدافند غیرعامل شرکت توانیر در این رزمایش، برق 10 مرکز در شهرستان‌های همدان، رزن و اسدآباد قطع شد.

وی با اشاره به حضور 10 اکیپ در این رزمایش افزود: برق این مراکز در قالب استقرار تعداد هشت اکیپ در شهرستان همدان و یک اکیپ در شهرستان رزن و یک اکیپ در شهرستان اسدآباد عملیاتی و قطع شد.

جمشیدی گفت: بعد از قطع برق 9 مرکز بلافاصله از طریق مولدهای اضطراری تأمین برق شده و فقط یک مرکز به علت نداشتن مولد اضطراری نتوانست مرکز خود را تامین برق کند.

وی تصریح کرد: بعد از پایان رزمایش و تکمیل فرم‌های مربوط  برق تمامی مراکز وصل شد و شرایط به حالت عادی برگشت.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه اهداف مورد نظر در رزمایش محقق شد، ابراز داشت: نیروهای عملیاتی شرکت‌کننده در رزمایش توانستند به خوبی عمل کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید