کد خبر:44480
پ


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با اعلام برگزاری همایش آموزشی ترویجی ۲۳ خردادماه سالجاری گفت: این همایش با هدف معرفی جدیدترین محصولات کودی تولیدی کشور در همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش روزانه نیوز، بهروز الیاسی با اعلام این خبر افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مجری طرح خودکفایی کودهای کشاورزی کشور، در سالی که « مهار تورم و رشد تولید » نام گرفته، در جهت تحقق شعار سال، در حمایت از تولیدکنندگان دانش بنیان کودهای کشاورزی، افزایش تولید و کاهش تورم در این بخش، با تعداد بیش از 130 تولیدکننده با 1هزار 100 محصول تولیدی، تفاهم نامه همکاری امضا کرده است.


وی افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی پل ارتباطی است بین تولیدکننده و مصرف کننده کودهای کشاورزی تا محصولات تولیدی که تائیدیه استاندارد از آزمایشگاه مجهز شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را دریافت کرده اند، به کشاورز و باغدار معرفی شود.


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان در ادامه گفت: به همین منظور، همایش آموزشی ترویجی و معرفی محصولات کودی با حضور 18 تولیدکننده کودهای کشاورزی از سراسر کشور در تاریخ 23 خردادماه سالجاری در استان همدان برگزار میشود که از همه فعالان بخش کشاورزی استان جهت حضور در این همایش و بهره مندی از فرصت آشنایی با جدیدترین محصولات کودی و دیدار چهره به چهره با تولیدکننده و تبادل دانش و تجربه، دعوت بعمل می شود.


الیاسی در پایان با اشاره به اینکه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با 90 کارگزار و عامل فروش در سراسر استان، وظیفه تأمین و توزیع نهاده های کشاورزی مخصوصا کودهای کشاورزی را برعهده دارد گفت: برنامه کودی استان در سالجاری 123 هزار تن است که این شرکت با همه توان نسبت به تأمین به موقع آن اقدام خواهد کرد.

گفتنی است، متقاضیان شرکت در همایش در صورت نیاز به راهنمایی می توانند با شماره 08132646720-22 داخلی 104 تماس و یا به مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان واقع در خیابان اراک مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید