کد خبر:42741
پ

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از پرداخت بخش اعظمی از مطالبات فرهنگیان در روزهای پیش رو خبر داد و گفت: مقرر شده از امروز پنجشنبه ۱۰ فروردین ماه حق‌الزحمه چهار ماه همکاران حق‌التدریس و همچنین پرداخت دو ماه حقوق نیروهای خرید خدمات پرداخت شود.

به گزارش روزانه نیوز، محمود نقوی در نشست مشترک معاونین استان با روسا و معاونین آموزشی ادارات تابع که صبح امروز بامحوریت تبيين سياست‌ها، برنامه‌ها و شاخص‌های اساسی معاونت های آموزشی در سالن زنده یاد موحدی اداره کل برگزار گردید، اظهار داشت: یکی از اولویت های اصلی دستگاه تعلیم و تربیت استان در سال ۱۴۰۲ تبیین و عملیاتی کردن شعار امسال(مهار تورم و رونق تولید) است.

وی درباره پرداخت معوقات رتبه‌بندی معلمان نیز خاطرنشان کرد: معوقات رتبه‌بندی معلمان نیز طی روزهای آتی به حساب همکاران واریز خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از صبوری همکاران تقدیر نمود و گفت: معلمان عزیز همواره الگوی صبر و نجابت بوده اند و این بار نیز صبر و ایثار خود را در اوج خود به نمایش گذاشتند که از این بابت بر خود لازم می‌دانم از همکاران بزرگوارم تقدیر نمایم.

نقوی تصریح کرد: مسئولین ذیربط در راستای استیفای حقوق همکاران فرهنگی تمام تلاش خود را انجام داده و از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

در ادامه جلسه معاونین آموزش و پرورش استان نکات تخصصی مربوط به ادامه سالتحصیلی در سال جدید را برای روسا و معاونین آموزشی ادارات تابع شرح

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید