کد خبر:39718
پ

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: ورزش باید به سمت خصوصی‌سازی برود و از این طرح در تمامی رشته‌های ورزشی استقبال می‌کنیم.

به گزارش روزانه نیوز آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» روز چهارشنبه در نشست با مسئولان باشگاه پاس همدان اظهار داشت: حوزه فرهنگ و ورزش از اهمیت بسزایی برخوردار است و بخش خصوصی می‌تواند در رشد و اعتلای این حوزه ها در بخش‌های مختلف کمک شایانی داشته باشد.

وی با قدردانی از ورود بخش خصوصی در حوزه تیم فوتبال پاس همدان بیان کرد: حمایت از بخش خصوصی مورد تاکید است و با برنامه ریزی مطلوب می‌تواند به موفقیت این تیم منجر شود.

قائم مقام باشگاه پاس همدان نیز در این نشست گفت: چشم‌انداز هیات مدیره در این باشگاه فقط حمایت از رشته فوتبال نیست بلکه قصد داریم در ورزش‌های مختلف این فعالیت را داشته باشیم.

«سیدمحمد رضوی»با بیان اینکه در باشگاه پاس اهداف بلند مدت را پیگیری می‌کنیم خاطرنشان کرد: نگاه ما به پاس همدان تیمداری نیست و می‌خواهیم با فعال‌سازی چند رشته ورزشی، در ساختار باشگاهی به صورت حرفه‌ای ورود پیدا کنیم.

وی اظهار داشت: هم اکنون در حال ساماندهی امور فوتبال پاس هستیم ضمن اینکه با چند مسئول در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله هیات والیبال استان همدان نشست داشته‌ایم تا به زودی برای فعال‌سازی سایر تیم‌ها در لیگ‌های کشوری اقدام کنیم.

رضوی پور افزود: پاس نباید در حد یک تیم فوتبال در کشور فعال باشد بلکه این ظرفیت وجود دارد تا با حمایت و کمک سایر مسئولان استان همدان در سایر رشته‌ها نیز تیمداری شود.

قائم مقام باشگاه پاس خاطرنشان کرد: به محض اینکه زیرساخت‌های لازم برای تیم فوتبال پاس را تامین کنیم به سراغ سایر رشته‌های مستعد ورزشی خواهیم رفت.

این تیم امسال تحت حمایت شرکت جویبارشهر به عنوان مدیریت پیمان از سوی هیات امنای باشگاه پاس واگذار شده و گفته می‌شود به مدت سه سال اختیار تام برای تصمیم گیری در تمامی حوزه‌ها دارند.

تیم پاس در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد./ایرنا

کلیدواژه : تیم پاسورزش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید