کد خبر:42649
پ

دیدار نوروزی شهردار و استاندار همدان تاکید بر ورود به سال ۱۴۰۲ با تلاش و کار مضاعف شد.

به گزارش روزانه نیوز، در این دیدار علیرضا قاسمی فرزاد با تبریک عید نوروز و آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: تلاش پرسنل شریف و خدوم مدیریت شهری برای خدمت رسانی بهتر به مردم و توسعه شهر همدان قابل تقدیر است و انشالله شاهد همت و کار بیشتری در سال آینده از سوی مجموعه شهرداری همدان باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری همدان با حجم و تنوع کاری بالایی در خدمت شهر و شهروندان است عنوان داشت: مجموعه شهرداری همدان در سال ۱۴۰۲ با تلاش مضاعف، تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود را برای خدمت بهتر به شهر و شهروندان بکار بگیرند.

استاندار همدان با تأکید بر رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت افزود: کیفیت بخشی به کارها، تکریم ارباب رجوع، رفع موانع اداری و ایجاد تحول برای بهبود خدمت رسانی باید در دستور کار مسئولان و مدیران به ویژه شهرداری همدان قرار گیرد.

این مقام ارشد استان با تاکید بر تحول برای پیشبرد مأموریت ها و اهداف در نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: با تلاش بیشتر و کار انقلابی و رفع ضعف‌ها در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی خواهیم توانست آرمانهای انقلاب را تحقق ببخشیم.

قاسمی فرزاد در ادامه تصریح کرد: دشمن تلاش دارد با طرح توطئه‌ها و نقشه های مختلف نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد که با راهنمایی‌هایی دلسوزانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش مسئولان این توطئه‌ها نقش بر آب خواهد شد.

در ادامه سید مسعود حسینی شهردار همدان ضمن آرزوی سالی پر رونق و سربلندی برای نظام جمهوری اسلامی و مردم تصریح کرد: شهرداری همدان با تلاش همکاران توانست علیرغم مشکلات اقتصادی در حوزه منابع مالی سال ۱۴۰۱ را با موفقیت پشت سر بگذارد و‌ انشالله با تلاش مضاعف برنامه‌ها را پیش خواهیم برد.

وی با اشاره به بودجه ۲۲۰۰ میلیارد تومانی شهرداری همدان در سال گذشته افزود : تلاش کردیم پروژه‌های نیمه تمام تکمیل شود که پل غدیر مورد بهره برداری قرار گرفت و سردار همدانی هم به زودی تکمیل می شود.

این مقام ارشد مدیریت شهری با اشاره به مشکل ترافیک شهر همدان عنوان کرد: اجرای طرح زوج و فرد طرح خوبی است که با در نظر گرفتن ملاحظات مختلف شهر همدان می‌تواند ادامه پیدا کنند و در کاهش ترافیک موثر باشد.

حسینی با اشاره به افزایش ۶۸ درصدی بودجه شهرداری همدان تصریح کرد: از بودجه ۳۷۵۰ میلیارد تومانی بودجه سال ۱۴۰۲ حدود ۷۰۰ میلیارد تومان به مباحث ترافیکی از جمله توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، بی آر تی اختصاص یافته است.

شهردار همدان در ادامه به همکاری بین سازمانها و دستگاهها و شهرداری همدان تاکید کرد و افزود: با همدلی و تعاملات بین مسئولان شاهد رشد و توسعه شهر همدان خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید