کد خبر:33877
پ

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی از وزات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان موفق‌ترین و فعال‌ترین وزارتخانه‌های حاضر در اکسپو ۲۰۲۰ دبی نام برد.

به گزارش روزانه نیوز حسن زمانی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی گفت: فعالیت وزارتخانه‌ها در اکسپو ۲۰۲۰ دبی از مصوبات هیئت وزیران بود که در این راستا وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عملکردی موفق دارد.

وی این وزارتخانه را از فعال‌ترین و موفق‌ترین وزارتخانه‌های حاضر در اکسپو دانست و افزود: از روز اول شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی حضوری فعال داشت و دوش به دوش ما حرکت کرد.
زمانی از سالن گردشگری به‌عنوان پربازدیدترین سالن‌های پاویون ایران نام برد و محتواهای ارائه شده در آن را مناسب ارزیابی کرد. 
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی به حضور موثر راهنمایان گردشگری در این رویداد بین‌المللی اشاره کرد و گفت: از زمان اعزام راهنمایان گردشگری به اکسپو به وضوح شاهد تاثیر حضورشان در تمامی پاویون ایران هستیم.
وی تصریح کرد: راهنمایان با رویی گشاده بازدیدکننده‌ها را به‌طور گروهی از سالن یک تا ۱۲ هدایت می‌کنند. آن‌ها پاسخگوی تمامی سؤالات بازدیدکننده‌ها هستند و عملکردشان طی این مدت بازخورد خوبی داشته است. 
زمانی با اشاره به اینکه پاویون ایران جزو ۱۰ پاویون برتر اکسپو معرفی شده است، ادامه داد: همچنین در ارزیابی شبکه CNN پاویون ایران بعد از امارات، رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. 
کمیسر ژنرال جمهوری اسلامی ایران در اکسپو ۲۰۲۰ دبی، در خصوص آمار بازدیدکننده‌ها بیان کرد: از تمامی کشورها بازدیدکننده داریم ولی عمدتا از کشورهای اروپایی و آفریقایی هستند. روزانه حدود ۱۰ تا ۱۲هزار نفر از پاویون ایران بازدید می‌کنند و تا کنون بین ۷۰۰ تا ۷۵۰هزار نفر بازدیدکننده داشته‌ایم./فارس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید