کد خبر:33947
پ

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در موکب شهید سردار سلیمانی وزارت مردم، به درخواست ها و مطالبات افراد مراجعه کننده در حوزه فعالیت این وزارتخانه رسیدگی و تاکید کرد: نظام خدمات رسانی و اجرایی را اصلاح کنیم تا روند گشایش گره ها و رفع مشکلات مردم شتاب بیشتری یابد.

به گزارش روزانه نیوز «حجت‌الله عبدالملکی » اظهار کرد : تلاش های فراوانی برای حل مشکلات و مسائل مردم در حال انجام است و امیدواریم که در ماه های آینده، این تلاش ها به ثمر بنشیند و مردم طعم آسایش و رفع مشکلات را بچشند.

عبدالملکی با اشاره به رشادت های شهید قاسم سلیمانی گفت : ایشان همیشه غرق در خدمت به مردم بودند.

وی تصریح کرد : دغدغه اصلی شهید سلیمانی همزمان با ایستادگی در برابر داعش در کشور های منطقه «سوریه و عراق » ، دفاع از مردم ، حفظ امنیت و حاکمیت ارضی ایران بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که محور فکری مسئولان کشور باید الگو قرار دادن شهید سلیمانی باشد، تاکید کرد: اگر این محور فکری و عملی اجرا شود ، قطعا بسیاری از مشکلات امروز کشور سریع تر و آسان تر حل می شود.

موکب شهید سلیمانی از سوی این وزارتخانه در چهار راه ولیعصر، پارک دانشجو تا روز پنجشنبه برپاست و مردم می توانند در حیطه ماموریت ها و وظایف این وزارتخانه ، درخواست ها، مشکلات، پیشنهادات و ایده های خود را با مسئولان و مدیران مطرح کنند./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید