کد خبر:32387
پ

وزیر کشور با بیان اینکه مردم انتظار ندارند که معجزه شود، اما انتظار دارند اگر وعده‌ای داده شد، آن وعده در زمان خودش محقق شود گفت: مردم مطالباتی دارند و باید به این مطالبات پاسخ داده شود.

به گزارش روزانه نیوز احمد وحیدی با تاکید براینکه خیلی مهم است که مردم احساس کنند مسئولان با همه توان در خدمت آنها هستند، افزود: لازمه این احساس، ارتباط نزدیک مسئولان با مردم است، چون اعتماد از مسیر ارتباط می‌گذرد و نوع ارتباط هم باید صمیمی، اعتماد برانگیز و موثر باشد.

 وی با تاکید براینکه مردم ایران، ملت بزرگی هستند و انتظارات فوق‌العاده‌ای ندارند، گفت: اگر ما به وعده‌هایی که می‌دهیم عمل کنیم و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اگر هم در مسئله‌ای اشتباهی کردیم، اعلام کنیم اشتباه کردیم و عذرخواهی کنیم، مردم حتما اعتماد خواهند کرد.

وحیدی عمل به موقع به تعهدات و پذیرش مسئولیت از سوی مسئولان را پایه اساسی سرمایه اجتماعی خواند و افزود: این سرمایه اجتماعی یک رکن مهم قدرت ملی، و قدرت ملی اساس بقای کشور و جامعه است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از جوانان در انتخاب مدیران گفت: نخستین معیار من برای انتخاب مدیران، استانداران و فرمانداران، شایستگی، توانمندی و کفایت فرد مورد نظر برای اداره آن مجموعه است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: مدیر انتخاب شده باید حتما کفایت لازم را داشته باشد تا بتواند پاسخگوی نیاز مردم باشد، و در این انتصابات باید توجه به جوانگرایی هم باشد، اما مفهوم جوانگرایی این نیست که فرد بی‌کفایت را برای کاری انتخاب کنیم.

وحیدی با تاکید بر اینکه در انتخاب مدیران باید بگونه‌ای انتخاب کنیم که هم جوانگرایی و هم کفایت همزمان محقق شود، گفت: اگر هم در مواردی امکان انتخاب همزمان محقق نشد، باید به طور تدریجی آن انتخاب منجر به جوانگرایی شود./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید