کد خبر:41344
پ


مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: 12 میلیارد و 890 میلیون تومان حق بیمه تأمین اجتماعی در 9 ماهه نخست برای 3 هزار و 800 مددجوی تحت حمایت واریزشده است.


به گزارش روزانه نیوز، محمد رسول شیخی زاده، مدیرکل کمیته امداد استان همدان بابیان این موضوع که هدف کلی از پرداخت حق بیمه مددجویان تضمین آینده آن‌ها، دریافت حقوق پس از دوران بازنشستگی، خودکفا شدن و خارج شدن از چرخه حمایتی امداد است، گفت: 12 میلیارد و 890 میلیون تومان حق بیمه تأمین اجتماعی در 9 ماهه نخست برای 3 هزار و 800 مددجوی تحت حمایت واریزشده است.


وی در ادامه با اشاره به اینکه 2 هزار زن سرپرست خانوار دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند، گفت: برای هزار و 800 نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی نیز بیمه تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود.


شیخی زاده گفت: افراد تحت حمایت دارای بیمه پس از ۱۰ سال سابقه پرداخت بیمه و داشتن سن ۵۵ سال برای زنان و ۶۰ سال برای مردان بازنشسته می‌شوند.


مدیرکل کمیته امداد استان همدان تعداد بیمه‌شدگان عشایر روستایی را 883 نفر و تعداد بازنشسته، مستمری‌بگیر و خودکفا شده‌ها در 9 ماهه نخست را 200 نفر اعلام کرد و ادامه داد: مددجویان این نهاد پس از بازنشستگی از مستمری و دفترچه بیمه درمانی بهره‌مند می‌شوند.
انتهای پیام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید