کد خبر:42409
پ

سرپرست هیات ورزش های همگانی استان همدان گفت: لیگ دیسک طلایی فریزبی قهرمانی کشور که با حضور ۹ تیم از هشت استان کشور در گرگان جریان داشت با قهرمانی تیم همدان به پایان رسید و شیرپسران همدانی برای پنجمین سال متوالی به این عنوان شایسته دست یافتند.

به گزارش روزانه نیوز، هادی سبزواری با اعلام این خبر بیان کرد: دومین دوره مسابقات لیگ دیسک طلایی فریزبی قهرمانی کشور از روز ۲۴ اسفندماه در مجموعه آزادی گرگان برگزار شد.

به گفته وی، در پایان مسابقات التیمیت لیگ دیسک طلایی فریزبی کشور در ۲۶ اسفندماه که از بیست و چهارم به مدت سه روز در گلستان آغاز شده پس از تیم همدان تهران و مازندران عناوین دوم و سوم را کسب کردند و جام اخلاق هم به استان گلستان رسید.
سرپرست هیات ورزش های همگانی استان همدان اشاره کرد: در فینال این رقابت ها تیم همدان توانست با نتیجه قاطع 9 بر 6 تهران مدعی را شکست بدهد و جام قهرمانی را تصاحب کند.
سبزواری تصریح کرد: در این مسابقات با نظر کادر فنی ۳۰ نفر برای شرکت در اردوی تیم ملی انتخاب شدند تا در قالب اردوهای تدارکاتی برای حضور در اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی فیلیپین آماده شوند.
به گفته وی، درحال حاضر بیش از ۱۱۵ کشور در جهان بصورت حرفه ای به این ورزش می پردازند اما هنوز ایران در سطح بین المللی حضور نداشت.
همدان، تهران، خوزستان و مازندران از جمله استان‌های شناخته شده در این رشته ورزشی هستند و۲ هزار ورزشکار حرفه‌ای و بیمه شده به این رشته ورزشی می‌پردازند و براساس طرح همگانی دیسک طلایی در سراسر کشور حدود ۲۰ هزار نفر علاقمند مشارکت داشتند.
گفتنی است، پیش از این دختران فریزبی همدان توانستند عنوان قهرمانی کشور را تصاحب کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید