کد خبر:1256
پ

قائم مقام رئیس بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: پوستر جشنواره بیست و ششم، روز چهارشنبه هشتم آبان ماه در همدان رونمایی خواهد شد.

به گزارش روزانه نیوز سیدمحمدرضا جوادی با اعلام این خبر افزود: با توجه به سیاست جشنواره مبنی بر ایجاد عدالت فرهنگی و پوشش مردم مناطق حاشیه شهر در این دوره، پوستر جشنواره ساعت 9:30 صبح روز چهارشنبه در دبستان دخترانه پویندگان دانش واقع در شهرک مدنی رونمایی می شود.


وی با اشاره به دعوت از مدیران دستگاه ها جهت حضور در این مراسم، اظهار کرد: تعدادی از هنرمندان مطرح تئاتر کودک و نوجوان کشور، هنرمندان و مسئولان استان همدان به آیین رونمایی پوستر جشنواره بیست و ششم دعوت شده اند.


وی با اشاره به اینکه دبستان پویندگان دانش 500 دانش‌آموز دارد، یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، هدایایی به دانش‌آموزان این مدرسه اهدا خواهد شد.


جوادی از اجرای برنامه‌های متنوع در این آیین توسط هنرمندان و دانش آموزان خبر داد و افزود: اعضای جمعیت هلال احمر استان نیز همزمان در این مراسم، از دانش آموزان تست سلامت می‌گیرند.


قائم مقام رئیس جشنواره گفت: حمیدرضا رضایی مجد مجری محبوب کودکان همدانی، اجرای این برنامه را بر عهده دارد.


وی اضافه کرد: پوستر این دوره از جشنواره توسط شهرام عظیمی، هنرمند همدانی طراحی شده است.


گفتنی است “بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با شعار “تئاتر، کودک و طبیعت” از 16 تا 21 آبان ماه با دبیری مجید قناد برگزار خواهد شد”.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید