کد خبر:9656
پ

رئیس هیات رزمی تهران گفت : قصد داریم پویش جمعه های رزمی در فضای باز را با رعایت پروتکل های بهداشتی، برای حفظ آمادگی مربیان و ورزشکاران برگزار کنیم.

به گزارش روزانه نیوز، مرتضی اصغری، با اشاره به برگزاری پویش جمعه‌های رزمی اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود و عدم امکان تمرینات و مسابقات، برای حفظ آمادگی ورزشکاران و مربیان به دنبال برگزاری پویش جمعه های رزمی در فضای باز هستیم که همه هیات‌های تابع فدراسیون موظف هستند در برگزاری این پویش، مشارکت داشته باشند. تهیه و تدوین برنامه های هیات و هماهنگی‌های لازم با فدراسیون رزمی برای برگزاری این پویش صورت گرفته که با توجه به مطلوب شدن شرایط کشور و با رعایت پروتکل های بهداشتی مصوب وزارت بهداشت و درمان این پویش در فضای باز با فاصله گذاری اجتماعی به صورت یکپارچه برگزار خواهد شد.

وی افزود: رئیس انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان تهران تمام هیات‌های رزمی تابع، مربیان و ورزشکاران رزمی موظف هستند برای حفظ شرایط مطلوب و ایجاد آمادگی جهت برگزاری مسابقات قهرمانی، تیم ملی و باشگاهی و حضور قدرتمند در مسابقات پس از دوران کرونا در این پویش مشارکت کنند.

اصغری در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در خصوص برگزاری مسابقات و دوره‌های مربیگری به صورت مجازی خاطرنشان ساخت: از حدود یک ماه پیش تمامی مسابقات قهرمانی هیات‌های استانی ، دوره‌های داوری و مربیگری به صورت مجازی برگزار شد که تاکنون هم ادامه دارد، استفاده از فضای مجازی و آنلاین، بستر مناسبی را برای ارتقای سطح کیفی ورزشکاران، مربیان و داوران در بخش تئوری ایجاد کرده که در بهبود عملکرد آنها تاثیرگذار است.فارس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید