کد خبر:33753
پ

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما تلاش کردیم و زحمت کشیدیم و حقمان را می‌خواهیم؛ مطمئن باشید اجازه نمی‌دهیم تیمی به جای ما به آسیا برود.

به گزارش روزانه نیوز افشین پیروانی پس از پیروزی تیم پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: بازی است و فشار روی همه تیم‌ها وجود دارد. ۳ امتیاز مهم بود که به لطف خدا با ارائه یک بازی خوب به دست آوردیم و حقمان هم بود.

وی درباره داوری و پنالتی تیم پیکان اضافه کرد: اجازه بدهید راجع به قضاوت‌ها صحبت نکنیم اما داوری در مجموع خوب بود. شاید اشتباهاتی باشد. فشار روی تیم‌ها و داورها زیاد است.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره صحبت‌های کاظم اولیایی علیه وی در کمیته صدور مجوز حرفه‌ای بیان داشت: ادبیات اولیایی درست نیست و با این ادبیات مطمئن شدم که هدفشان این است که می‌خواهند به جای ما تیم دیگری را به آسیا معرفی کنند. من اطلاعات داشتم که صحبت کردم. چهار نامه زدیم که جواب ندادند. اگر می‌دانید مشکل چیست ما هم می‌دانیم. ما قهرمان شدیم و حقمان است در آسیا شرکت کنیم. صراحتا بگویند مشکل ما چیست. با این لحن صحبت کردن منطقی نیست. جواب من را طوری دادند که قانع نشدم.

پیروانی درباره تجمع برخی از هواداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش و جوانان و همچنین وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه گفت: امیدواریم اتفاقاتی رخ بدهد که به نفع باشگاه باشد. هوادار دلواپس است و باشگاه هم تلاش می‌کند. مشکلات وجود دارد اما امیدوارم همه در آرامش به دنبال نتایج خوب باشیم. آرزوی ما باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی است تا با حداکثر توان در بازی‌ها شرکت کنیم./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید