کد خبر:34678
پ

به گزارش روزانه نیوز، وهب مختاران هدف از ارائه آموزش‌های مهارتی به سربازان را کمک به اشتغال پذیری، توانمند سازی و تسهیل برای ورود آنان به بازار کار عنوان کرد و افزود: این دوره‌های آموزشی در ۱۱۲ حرفه و ۱۳۳ کارگاه (محیط واقعی کار) ایجاد شده در پادگان و محل خدمت سربازان برگزار شده است.

وی تأکید کرد: این آموزش‌ها بر اساس تفاهم نامه و قرارداد با نیروی انتظامی، سپاه و ارتش برگزار شده است تا هر سرباز در هنگام خدمت حداقل یک مهارت فنی را آموزش دیده و گواهی مهارت دریافت کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به اینکه مهارت آموزی به سربازان وظیفه در چهار شاخه صنعت، خدمات، کشاورزی و هنر ارائه می‌شود، یکی از مهمترین برنامه‌های اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان را برنامه ریزی برای مهارت آموزی به سربازان در دوران خدمت سربازی برشمرد.

  • مختاران، ارائه دوره‌های مهارتی به سربازان را متناسب با نیاز بازار کار دانست و گفت: تعمیرکار سیستم نظارت تصویری (دوربین مداروبسته)، سرویس و نگهدار خودرو، تعمیر کار وسایل گاز سوز خانگی، آرایشگری، طراح شبکه‌های فیبر نوری، نصب و تعمیر پکیج شوفاژ گازی از رشته‌های آموزشی ارائه شده برای سربازان در استان همدان است.
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید