کد خبر:40631
پ

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا(س) پیکر ۲ شهید گمنام تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس در شهرهای ازندریان و سامن این شهرستان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش روزانه نیوز؛ “حسین فارسی” روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲ روز قبل از تشییع و خاکسپاری، پیکر مطهر ۲ شهید گمنام تحویل این شهرستان می‌شود که برنامه‌های متنوع فرهنگی و معنوی پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه از روز یکشنبه چهارم دی مردم شهیدپرور شهرستان ملایر میزبان ۲ شهید گمنام است، افزود: بدون شک مردم این شهرستان با میزبانی دوباره از شهدای گمنام دفاع مقدس، برگ زرین دیگری بر تاریخ فرهنگ ایثار و شهادت ملایر خواهند افزود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر بیان کرد: طبق هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پیکر مطهر ۲ شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس روز یکشنبه چهارم دی‌ماه ساعت هشت صبح وارد این شهرستان می‌شود.

فارسی ادامه داد: پس از تحویل پیکر مطهر شهدای گمنام در پایگاه امداد جاده‌ای زاغه، ساعت ۹ صبح مراسم استقبال و وداع با شهدا در روستای “ینگی‌کند” با حضور پرشور مردم برگزار و از مسیرهای مشخص شده وارد شهر جوکار می‌شود.

وی گفت: پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام بعدازظهر یکشنبه برای مراسم یادواره شهدای هنرمند در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یکی دیگر از پیکر مطهر شهدای گمنام برای مراسم وداع به مسجد امام هادی(ع) مسکن مهر منتقل خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر همچنین انتقال پیکر پاک ۲ شهید گمنام به حوزه علمیه خواهران و مراسم وداع با شهدا در مسجد چهارده معصوم(ع) همزمان با نماز مغرب و عشاء را از دیگر برنامه‌های عصر روز یکشنبه عنوان کرد.

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در شهرهای ازندریان و سامن تشییع می‌شود

فارسی یادآور شد: روز دوشنبه پنجم دی ساعت هشت صبح مراسم وداع با شهدا در حسینیه سپاه ناحیه ملایر با ورود یکی از پیکرهای شهدای گمنام برگزار و همزمان پیکر یکی دیگر از شهدای گمنام وارد روستاهای جوراب، پری و شهر زنگنه می‌شود.

وی افزود: یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر روز دوشنبه ساعت ۱۰:۳۰ با ورود یکی از پیکرهای مطهر شهدای گمنام تا اذان ظهر برگزار می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر بیان کرد: بعدازظهر دوشنبه پیکرهای مطهر شهدای گمنام برای برگزاری مراسم معنوی به حسینیه سیدالشهدا(ع) ملایر و همزمان با نماز مغرب و عشاء برای مراسم باشکوه وداع با شهدا به شهرهای سامن و ازندریان منتقل خواهد شد.

فارسی گفت: پس از برگزاری مراسم وداع با شهدا در شهرهای ازندریان و سامن، پیکر مطهر ۲ شهید گمنام شامگاه دوشنبه، برای برگزاری مراسم وداع با شهدا به هیات مکتب الشهداء ملایر منتقل می‌شود.

وی تاکید کرد: برنامه محوری و اصلی تشییع شهدای گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) روز سه‌شنبه ۶ دی‌ماه ساعت ۹:۳۰ صبح از مقابل شهرداری ملایر به سمت میدان آزادگان ملایر انجام و برای خاکسپاری به شهرهای ازندریان و سامن منتقل می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی، بخشداران و شهرداران باید از ظرفیت‌های شهرستان، بخش‌ها و روستاها برای استقبال، تشییع و خاکسپاری باشکوه و در شان شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس استفاده کنند.

فارسی از مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار شهرستان ملایر دعوت کرد: همانند همیشه در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام و سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) حضوری پرشور و گسترده داشته باشند و عشق و ارادت خود را به شهدا و ولایت نشان دهند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید