کد خبر:2238
پ

به گزارش روزانه نیوز مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه باید نشان دهیم ایران اسلامی چقدر خوب توانست در مقابل این ابتلا دوام بیاورد، بایستد، خود را محکم کند و با قدرت و قوت به راه خود ادامه دهد، اظهار داشت: در این میان در جامعه اسلامی برای آحاد مردم رشد اتفاق می‌افتد واین در حالی که عده‌ای نگران، مضطرب و ناامید هستند و احساس می‌کنند تمام راه‌ها بسته شده در مقابل صحنه‌ها و جلوه‌های زیبایی در جامعه اسلامی می‌بینیم که کمک‌ به یکدیگر یکی از این زیبایی‌هاست.

حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری با بیان اینکه دو نوع نگاه در مورد کرونا ویروس وجود دارد ، گفت: یکی نگرانی و ناراحتی است که بگوییم این چه مصیبتی بوده بر سر ما نازل شده و دیگری نگاه اعتماد به خدا و تلاش برای رشد و حل مشکل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه بعد ازمقاوم‌سازی نشان دادن قدرت و توان جامعه اسلامی در مقابل دشمن بسیار حائز اهمیت است افزود: باید تمام نکته‌های آسیب که دشمن ممکن است مورد هجمه قرار دهد را کشف کنیم و برای مقابله و مواجهه نیز طرح، برنامه و نقشه داشته باشیم.

کمک‌ به یکدیگر از این زیبایی‌ دین اسلام است

حجت‌الاسلام نظیری با بیان اینکه پروردگار متعال در طول تاریخ هرجا که جامعه بشری را به امتحاناتی مبتلا می‌کند که به وسیله آن در مسیر رشد نیز قرار می‌دهد لذا در این میان در جامعه اسلامی برای آحاد مردم رشد اتفاق می‌افتد گفت: در حالی که عده‌ای نگران، مضطرب و ناامید هستند و احساس می‌کنند تمام راه‌ها بسته شده در مقابل صحنه‌ها و جلوه‌های زیبایی در جامعه اسلامی می‌بینیم که کمک‌ به یکدیگر یکی از این زیبایی‌هاست.

وی با بیان اینکه گمان دیدگاه مذهبی این است که هر اتفاقی یک حکمت الهی دارد و هرچه جامعه زودتر آن حکمت ابتلا را درک کند زودتر نیز از جامعه دور می‌شود؛ یعنی وقتی متناسب با حکمت الهی حرکت کنیم ابتلا از جامعه دور می‌شود، افزود: یکی از مقاصد خداوند از این ابتلا مقاوم‌سازی کشور است که باید آن را کشف کرد همان موضوعی که مقام معظم رهبری بعد از شهادت سردار سلیمانی فرمودند که باید مقاوم شویم، در این خصوص نیز صادق است.

ارائه خدمات داوطلبانه به بیماران گواه رشد جامعه است

کرونا ویروس و  مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه کادر درمان، جوانان و طلبه‌ها پای کار آمده‌اند و حتی با وجود احتمال بروز مشکل به یاری مردم شتافتند، اضافه کرد: پرستاری که ازدواج خود را چند ماه به تاخیر می‌اندازد تا بهره‌برداری بیشتری از سفره الهی در بیمارستان برای ارائه خدمات به بیماران داشته باشد همه اینها گواه رشد جامعه است.

وی با بیان اینکه برخی از هیات‌های مذهبی استان کار تولید ماسک، ضد عفونی معابر و فضاهای عمومی جامعه را عهده‌دار شده‌اند، گفت: محله‌ها بین هیات‌هایی توسط مجموعه ستاد مردمی مبارزه با کرونا تقسیم شده‌ و اقدامات مقابله‌ای صورت می‌گیرد وهیات‌ها با هویت جدیدی متناسب با این نیاز وارد فضای جامعه شده‌اند که نشان می‌دهد مجموعه آنها با پرچم امام عصر(عج) از ظرفیت ویژه‌ای برخوردارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه مردم در فضای عمومی جامعه به کمک شبکه بهداشت و درمان آمده‌اند و در بخش‌های مختلف فعال هستند گفت: هیات‌ها برنامه خود را در این راستا تغییر داده‌اند که باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید