کد خبر:44451
پ

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌ کل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان خبرداد: کتاب «زمانی برای عاشقی»خاطرات «معصومه خدابخشی» همسر سردار شهید «محسن عینعلی» و به قلم «لیلا گودرزیان‌فرد» ظرف کمتر از سه ماه به چاپ چهارم رسید.

به گزارش روزانه نیوز، «محمد برخوردار» مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ‌ همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کتاب «زمانی برای عاشقی» عاشقانه‌های یک فرمانده خاطرات «معصومه خدابخشی» همسر سردار شهید «محسن عینعلی» و به قلم «لیلا گودرزیان‌فرد» به چاپ چهارم رسید.

وی با بیان اینکه این کتاب توسط انتشارات «حماسه ماندگار» اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان به چاپ رسیده‌ است، افزود: این کتاب در فروردین ماه سال جاری به چاپ رسید و ظرف کمتر از سه ماه با استقبال فراوانی مواجه شد.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به فروش بالای این کتاب گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در بازدید اخیر از نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرمودند که «من با جایزه کاری ندارم! من با فروش کار دارم. به من بگویید چقدر فروش داشته‌اند!»

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی نشان‌دهنده استقبال از آن این کتاب است، گفت: به مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر کتابخانه تخصصی دفاع مقدس با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی استان همدان و واحد ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس نیز مسابقه کتابخوانی این کتاب را برگزار کرد.

برخوردار ادامه داد: همچنین شرکت توزیع برق استان همدان به مناسبت دهه کرامت و گرامیداشت روز مقاومت نیز مسابقه کتابخوانی این کتاب را برگزار خواهد کرد.

وی در پایان متذکر شد: قلم روان نویسنده و خاطرات راوی کتاب که به زبانی عامیانه بیان شده از عوامل اصلی استقبال از این کتاب است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید