کد خبر:39665
پ

فرمانده انتظامی ملایر از کشف بیش از ۵۰ هزار قلم انواع داروی احتکار شده توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛ سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در راستای مبارزه قاطعانه با محتکران اقلام ضروری مردم، ماموران این یگان با همکاری سپاه ناحیه ملایر، با تلاش شبانه روزی از احتکار مقادیر زیادی دارو در منزلی در یکی از محلات شهرستان مطلع شدند.

این مقام مسئول اظهار کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات مشترک با حضور ماموران پلیس امنیت اقتصادی، سپاه و کارشناسان شبکه بهداشت، منزل مورد نظر مورد بازرسی قرار گرفت و تعداد بیش از ۵۰ هزار قلم انواع دارو به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه در این ارتباط با تشکیل پرونده، یک متهم به مرجع قضائی معرفی شد، اظهار کرد: احتکار اقلام اساسی و مورد نیاز مردم خط قرمز پلیس بوده و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

وی در ادامه از کشف سه کیلو و ۲۲۰ گرم مواد مخدر تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد و افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر با اقدامات ویژه پلیسی از فعالیت مجرمانه یک سوداگر مرگ مطلع شدند.

ساکی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از منزل این متهم، سه کیلو و ۲۲۰ گرم تریاک، ۴۰گرم سوخته تریاک، یک عدد وافور و یک دستگاه ترازوی دیجیتال کشف و نامبرده دستگیر شد.

کلیدواژه : اخبار پلیسپلیس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید