کد خبر:34317
پ

معاون فرهنگی اجتماعی همدان از کشف ۶۸۵ هزار انواع مواد محترقه و ۸۰۰ کیلو انواع مواد پیش ساز در این استان خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، سرهنگ حسین بشیری معاون فرهنگی اجتماعی همدان با اشاره به پیش رو بودن چهار شنبه آخر سال بیان کرد: امسال تا این لحظه در استان همدان خوشبختانه فوتی نداشتیم اما ۸ نفر از هم استانی ها به صورت جزئی مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه پلیس تحت هیچ عنوانی مخالف شاد بودن افراد نیست، افزود : به جد موافق شاد بودن افراد هستیم اما متاسفانه استفاده از مواد محترقه که امروزه حتی می توان از آن تحت عنوان مواد منفجره نام برد آسیب های جبران ناپدیری به افراد وارد می کند.

سرهنگ بشیری ادامه داد: نیروی انتظامی علاوه بر اقدامات پیشگیری و سلبی در حوزه برخورد با فروشندگان، خریداران، حمل کنندگان و نگهداری از مواد محترقه اقدامات فرهنگی متعددی در حوزه موصوعات ایجابی انجام داده است که این اقدامات صرفا هشدارهایی به خانواده ها است که خود آنان به فعالیت نوجوانان و جوانان نظارت داشته باشند.

وی به حضور در برنامه های صداو سیما اشاره کردو گفت: حضور در برنامه های صداو سیما، ساخت کلیپ، عکس نوشته و …. اقداماتی هستند که از طریق صداو سیما، رسانه های مجازی و مکتوب انتشار می شوند و این روند ادامه خواهد داشت تا حساسیت لازم ایجاد شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی استان همدان با بیان اینکه هر سال پلیس در این شب در اماده باش کامل است، تصریح کرد: با هماهنگی دستگاه قصایی موتور سیکلت و خودرو هایی که در این شب مواد محترقه به سمت شهروندان پرتاب کنند تا پایان تعطیلات نوروز توقیف خواهند شد و برای راکب پروند قصایی تشکیل خواهد شد لدا از مردم می خواهیم صمن برگزاری آیین سنتی مزاحمتی برای دیگران نداشته باشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید