کد خبر:1541
پ

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از راه‌اندازی کمپین آزادی زندانیان جرایم غیرعمد توسط اداره اوقاف خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز حجت‌الاسلام حاجی‌رضا زین‌العابدینی از اعزام ۴۵ زائر بار اولی از محل موقوفات استان به مشهد مقدس خبر داد وگفت: براساس دستورالعمل سازمان اوقاف با هدف اجرای امینانه نیات واقفان نیک‌اندیش ۴۵ نفر به زیارت حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه زائران حرم رضوی با قطار راهی می‌شوند که هتل درجه و امکانات کامل در اختیار آنها قرار می‌گیرد گفت: توزیع بسته هدیه و سوغاتی بین این زائران در برنامه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه اعزام افراد معلول، نیازمند، بی‌سرپرست و بدسرپرست که سن آنها کمتر از ۴۰ سال نباشد، مورد توجه است افزود: اعزام هر زائر قریب به یک‌میلیون تومان هزینه دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه راه‌اندازی کمپین آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به مناسبت دهه وحدت در همدان افزود: چند روز پیش در امامزاده عبدالله(ع) همدان جشن گلریزان برای آزادی زندانیان برگزار شد و ۷۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان جمع‌آوری شد.

زین‌العابدینی با بیان اینکه اخیراً دیداری با رئیس دادگستری استان همدان داشتم گفت: اداره اوقاف استان آماده همکاری بیشتری برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری فعالیت‌های مختلف در این راستا افزود: این همکاری در سطح مساجد برای آگاهی‌بخشی افراد و کاهش پرونده‌های قضایی خواهد بود.

منبع: فارس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید