کد خبر:44713
پ

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: یک جوان همدانی با کمک ۳۰۰ میلیون تومانی خود موجب بازگشت هشت زندانی جرائم غیرعمد به آغوش خانواده شد.

به گزارش روزانه نیوز، یداله روحانی منش با اعلام این خبر اظهار داشت: این جوان به صورت گمنام در تماس با ستاد دیه و دریافت شماره حساب، این وجه را برای کمک به زندانیان نیازمند واریز کرد.

وی بیان کرد: همچنین مادر مرحوم «علی خادمی» در نخستین سالگرد فرزندش با حضور در ستاد دیه، هزینه مورد نیاز آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد را پرداخت کرد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اضافه کرد: مرحوم علی خادمی پیشتر در امر خیرخواهانه و آزادی زندانی مشارکت داشت و به همراه مادرش با حضور در ستاد دیه زمینه ساز آزادی چهار زندانی شده بود.

روحانی منش گفت: ۲ ماهه ابتدای سال جاری ۳۴ زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیران نیک اندیش از زندان های این استان آزاد شدند و هم اینک ۲۴۶ نفر به علت جرائم غیرعمد در زندان به سر می برند.

هشت زندانی جرائم غیرعمد با کمک مالی جوان همدانی آزاد شدند

وی یادآوری کرد: همچنین سال گذشته ۳۱۱ زندانی جرائم غیرعمد شامل ۱۶ زن و ۲۹۵ مرد از زندان آزاد شدند که ۲۴۰ نفر از این افراد برای مسایل مالی، ۵۶ نفر برای پرداخت مهریه، ۹ نفر به دلیل ناتوانی در پرداخت دیه ناشی از سوانح و ۶ نفر نیز برای پرداخت نفقه زندانی شده بودند.

وی با بیان اینکه مجموع بدهی این زندانیان ۷۶ میلیارد و ۸۹۷ میلیون تومان بود، افزود: شاکیان پرونده به عنوان بزرگترین حامیان ستاد دیه ۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از بدهی زندانیان را سال گذشته بخشیدند./ ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید