کد خبر:40859
پ


قائم مقام باشگاه پاس از کم لطفی مسوولان بابت حمایت از تیم و برخی کارشکنی ها ابراز گلایه مندی کرد و گفت: در پاس نه دنبال پهن کردن فرش قرمز هستیم نه خواسته غیرمنطقی مطرح کرده ایم بلکه حرف ما این است که مسوولان درک واقعی از توجه به سرمایه گذاری بخش خصوصی داشته باشند و اجازه ندهد عده ای با کارشکنی، پاس را نابود کنند.
به گزارش روزانه نیوز، سیدمحمد رضوی پور اظهارداشت: حضور ما در راس تیم پاس مگر جز هزینه کردن چیزی داشته که حالا برای تامین زمین تمرین تیم هم باید مدام دوندگی کنیم؛ اصلا اگر پاس نبود این ورزشگاه هایی که ساخته شده، چه کاربردی دارد؟ تا به اینجا بیش از چهار میلیاردتومان هزینه باشگاه کرده ایم و اسناد آن موجود است. انتظار غیرمنطقی هم نداشته ایم اما نمی دانم چرا دستگاه ورزش از واگذار زمین تمرین به ما شانه خالی می کند و هر روز تصمیم جدید می شنویم به طوریکه حتی تهدید به فسخ قرارداد هم کرده اند.
قبل از شروع بکار به ما گفتند که باشگاه خوابگاه دارد و مشکلی بابت اسکان تیم نیست. اما برای همین خوابگاه 500 میلیون تومان محکوم به پرداخت شدیم. تمامی بدهی های تسویه نشده سال های گذشته به گردن ما افتاد. تمام بدهی های کمیته انضباطی را مجبور شدیم تسویه کنیم در حالیکه در تعهد ما نبود اما گفتند تا تسویه نکنید حق تیمداری در لیگ 2 ندارید. هر کسی جای ما بود چکار می کرد؟ آیا این پول حق بازیکنان فعلی نبود که درصدی از قراردادهایشان می شد؟ ما اطلاعی از این بدهی ها نداشتیم و به ما تحمیل شد.
وی اضافه کرد: ما اینجا نیامده ایم که با آبروی خود و یک باشگاه با سابقه بازی کنیم. وقتی هزینه ها را تا به اینجا تقبل کرده ایم، نباید این برخورد با شما شود. شاید اگر این هزینه های خارج از برنامه نبود، اکنون درصد قرارداد پرداختی به بازیکنان را حداقل سه برابر فعلی داده بودیم. دیر هم نشده و قول می دهم تا نیم فصل به 40 درصد می رسانیم. جای هیچ نگرانی وجود ندارد. نگرانی را باید زمانی بدانند که عطای تیمداری را به لقایش ببخشیم. با با هزار کارشکنی تا به اینجا مانده ایم و ادامه می دهیم چرا که حق پاس بزرگ را این چنین نمی دانیم. انتقادهای مطرح شده هم بی انصافی است و هر کسی نقدی دارد، درهای محل کار ما به روی همه باز است و صدای ما شنونده منطقی می خواهد تا بعد هرطور خواست قضاوت کند چرا که چیزی برای پنهان کاری نداریم و فعالیت ما کاملا شفاف است. دستان مسوولان و مردم که تمایل به همکاری با باشگاه پاس را داشته باشیم، می فشاریم.
رضوی پور با اشاره به اینکه در این مدت افرادی که دنبال مانع تراشی بوده اند بیش از نفراتی بوده که دلسوزانه پاس را حمایت کرده اند، گفت: سووالم اینجاست همین افرادی که داعیه نگرانی پاس را دارند، در گذشته چه گلی به سر این تیم زده اند؟ چرا به ما زمین تمرین نمی دهند که مجبور نشویم برای اجاره زمین هزینه کنیم؟ می خواستیم مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار را اجاره کنیم تا شرایط تیم بهتر شود اما دقیقه 90 این واگذاری را به فردی دیگر دادند چرا که اعتمادی به باشگاه پاس نبود. اگر خارج از پاس این مکان را اجاره کرده بودم، قطعا تمام شده بود اما اسم پاس که به میان آمد، منصرف شدند. چرا انقدر با مکتب 70 ساله پاس بدرفتاری و بد عهدی شده که در جامعه نسبت به این باشگاه بی اعتمادی وجود دارد. این همه کارشکنی می شود و سپس انتظار کسب نتایج مطلوب هم دارند. به پاس چه امتیازی داده اند که اکنون از تیم امتیاز می خواهند. متاسفانه مسیر یک طرفه است و در این مدت فقط توقع داشته اند.
وی با اشاره به اینکه برنامه های مهمی برای آینده پاس داریم اما باید فرصت لازم داده شود و نمی شود عجولانه اقدامی کرد، بیان کرد: برخی گفتند آکادمی آکادمی فورستر لوون آلمان کجاست و از اعتبار آن گفتند. در حالیکه نماینده وزارت ورزش نیز نظارت لازم را داشت و کمیته ملی المپیک در جریان این ارتباط هست. حتی با یکی از دانشگاه های معتبر کشور گرجستان نیز برای همکاری جلساتی داشته ایم. آکادمی پاس به زودی با معرفی اعضا در سطح گسترده کار خود را شروع می کند. در 70 شهرستان در سطح کشور برنامه داریم. بزودی بزرگترین باشگاه هواداران تیم پاس همدان در کشور آغاز به کار می‌کند. این موارد یک شبه به ثمر نمی رسد و نیاز به زمان دارد. به زودی در نشست خبری به خیلی از مسایل خواهیم پرداخت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید