کد خبر:40302
پ

رییس هیات گلف همدان گفت: ورزش گلف در این شهرستان نیازمند زیرساخت‌های لازم و احداث زمین اختصاصی است

به گزارش روزانه نیوز، مهدی عابدی در نشست هم اندیشی کارشناسان و پیشکسوتان ورزش استان همدان اظهار داشت: هم اکنون زمین مینی گلف در همدان داریم اما در رشته گلف زیرساخت‌های لازم وجود ندارد.
وی اضافه کرد: در رشته مینی گلف با فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم توانسته‌ایم در استعدادیابی و قهرمان پروری موفق باشیم و این ظرفیت را در ورزش گلف نیز داریم.
عابدی بیان کرد: استعدادیابی و همگانی کردن گلف در مدارس و دانشگاه‌ها جزو اهداف اصلی ما است که در سال جاری به خوبی پیگیری شد.
رییس هیات گلف شهرستان همدان خاطرنشان کرد: ورزشکاران رشته گلف رویای داشتن زمین استاندارد این رشته را دارند تا بتوانند در سطح گسترده در این ورزش فعالیت کنند.
رییس ورزش و جوانان همدان نیز در این نشست گفت: راه‌اندازی زمین گلف در سطح این شهرستان را پیگیر هستیم و به محض اختصاص زمین و تامین بودجه مورد نیاز، اقدام لازم انجام می‌شود.
«علی رشیدی» با اشاره به فعالیت سایت تخصصی مینی گلف و دوره‌های آموزشی در همدان، افزود: گلف یکی از هیات‌های پویا و فعال در سطح رشته‌های ورزشی همدان است.
وی خواستار توسعه گلف در بخش‌های همگانی و قهرمانی شد و افزود: این ظرفیت استعدادیابی و پرورش نخبه‌ها در همدان وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه گلف با این پیشرفت بسیار مطلوب زیر چتر حمایتی دستگاه ورزش قرار دارد، بیان کرد: با توجه به رشد چشمگیر آمار ورزشکاران در سالهای اخیر، ضرورت ساخت و راه‌اندازی زمین گلف در همدان بسیار لازم است.
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید