کد خبر:8496
پ

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خط دفاعی ما قدرت زیادی دارد و گل زدن به پرسپولیس برای هیچ تیمی آسان نیست.

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از بشار رسن پس از صعود پرسپولیس به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در گفت و گو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت: قدرت خط دفاعی به ما کمک کرد که به نیمه‌نهایی برسیم. در ۶ دیداری که در قطر به میدان رفتیم، تنها یک گل خوردیم که آن هم از روی نقطه پنالتی بود. این موضوع نشان می‌دهد که سیستم دفاعی ما به خوبی کار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بازی سختی مقابل تیم سازماندهی‌شده پاختاکور داشتیم. این تیم تحت تأثیر اخراج بازیکنش قرار داشت. به خصوص اینکه این اتفاق، خیلی زود افتاد و خیلی به ما کمک کرد. از این اخراج سود بردیم و دو گل زودهنگام در نیمه دوم زدیم. تیم ما در مجموع بازی خوبی کرد اما تلاش بسیار زیادی مقابل السد کرده بودیم و خسته بودیم. ما ۶ بازی کرده‌ایم که همه آنها تعیین‌کننده بودند.

هافبک عراقی پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل النصر عربستان در مرحله نیمه‌نهایی گفت: باید بازی با پاختاکور را فراموش و خودمان را برای بازی بعد آماده کنیم. کادر فنی ما بازی‌های النصر را دیده و نقاط ضعف و قوت این تیم را آنالیز کرده است. خودمان را آماده می‌کنیم تا روز شنبه، بهترین عملکرد را ارائه کنیم.

پرسپولیس دیشب در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۲ بر صفر مقابل پاختاکور به پیروزی رسید و روز شنبه باید در مرحله نیمه‌نهایی با مصاف النصر برود./  ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید