کد خبر:44511
پ

نماینده ولی فقیه در استان برگزاری یادواره شهدای امدادگر را بستری مناسب برای قدردانی از تلاش ها و مجاهدت‌های امدادگران در دوران دفاع مقدس دانست.

به گزارش روزانه نیوز، آیت‌الله شعبانی موثقی در مراسم در دیدار با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان، افزود: توجه به کرامت انسان‌ها و حفظ شان و منزلت انسانی افراد آسیب دیده از حوادث، نقطه قوت و برجسته امدادگران هلال احمر در خدمت‌رسانی است.

در این دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: جمعیت هلال احمر استان در سال ۱۴۰۱ موفق شد یک میلیون و ۸۶۰ هزار نفر خدمت را به نام ۸۰۰۰ شهید سرافراز استان انجام داده است.

علی سنجربگی با بیان اینکه مقرر شد در حاشیه کنگره هشت هزار شهید استان اولین یادواره شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر برگزار شود افزود: یادواره ۱۶ شهید امدادگر استان همدان چهارشنبه این هفته برگزار می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان اضافه کرد: در ستاد یادواره تاکنون بیش از پنجاه جلسه داخل و خارج سازمانی برگزار شده و با ۱۶ خانواده شهید امدادگر نیز دیدار داشته ایم.

🔻سنجربگی با اشاره به اینکه هلال احمر در دوران دفاع مقدس خدمات گسترده ای همچون امدادگری و امداد و نجات در جنگ، دارو و درمان، نقش بسزایی داشته افزود: هلال احمر در دوران دفاع مقدس و بعد از آن دو موضوع مهم مکاتبات و توزیع نامه و همچنین مبادله اسرا را از طریق صلیب سرخ جهانی انجام داده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید