کد خبر:42781
پ

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: از ۲۴ اسفند سال قبل تا ۱۰ فروردین سال‌جاری یک‌صد هزار نفر در اقامت‌گاه‌های رسمی، غیر رسمی و اضطراری استان ساکن بوده‌اند.

به گزارش روزانه نیوز از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، محسن معصوم‌علیزاده بیان کرد: در این مدت ۱۴ هزار و ۳۸۵ نفر در هتل‌ها، ۵ هزار و ۶۲۷ نفر در مجتمع‌های گردشگری، ۳ هزار و ۸۵ نفر در مهمانپذیرها و ۲ هزار و ۵۰۲ نفر در هتل آپارتمان‌ها اقامت داشتند.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان همدان تصریح کرد: همچنین ۳ هزار و ۱۱۹ نفر در بوم‌گردی‌ها، ۵۱۵ نفر در متل‌ها، ۲۱ هزار و ۴۰۵ نفر در خانه‌مسافرها، ۴۷ هزار نفر در اقامت‌گاه‌های غیر رسمی، ۸۴۶ نفر در اقامت‌گاه‌های اضطراری و مابقی در سایر مراکز اقامتی اسکان پیدا کردند.

معصوم‌علیزاده با اشاره به اینکه در این مدت ۷۵۳ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری همدان بازدید کرده‌اند، گفت: غار علیصدر، آرامگاه بوعلی و آرامگاه باباطاهر بیشترین آمار بازدیدکنندگان نوروزی را داشته‌اند.

وی در پایان مطرح کرد: همچنین در مدت زمان یاد شده ۳۴۹ بازدید نظارتی از مراکز گردشگری همدان انجام و ۱۹ مورد تذکر، ۵ مورد تشویقی و ۲ اخطار کتبی نیز صادر شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید