کد خبر:44411
پ


مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از تصویب طرح اراضی ۱۴۷ هکتاری استانداری به نام شهرک پرواز در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور خبر داد.


به گزارش
روزانه نیوز، ایوب اسدالهی با بیان این مطلب اظهار داشت: الحاق این پروژه با پیگیری و مساعدت اخاص ستاندار همدان پس از طرح در جلسه کارشناسی شورای عالی که در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، در نهایت مورد تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری ایران قرار گرفت.

اسدالهی با اشاره به اینکه پروژه کوی پرواز جنب فرودگاه همدان واقع شده است، افزود: این پروژه با مساحت ۱۴۷ هکتار و اسناد آن به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر ارتقاء کیفیت زندگی برای تخصیص به نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده است.

وی ضمن تأکید بر لحاظ کردن تمامی نکات فنی و تخصصی، فضای آموزشی، درمانی و فضای سبز در طراحی این پروژه اظهار کرد: زیباسازی سیما و منظر شهری و خلق فضای شهری و ایجاد دسترسی شهری مناسب و در جهت توسعه آتی شهری همدان مورد توجه طراحان بوده است.

اسدالهی تصریح کرد: با توجه با نزدیکی این محدوده به همدان، جلسات مستمر با دستگاه های خدمات رسان برگزار شد و مقرر شد در اسرع وقت زیرساخت‌های اراضی مهیا شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان افزود: طرح نهضت ملی مسکن یکی از اولویت های دولت سیزدهم برای خانه دار شدن مستاجران و اقشار ضعیف بوده است که با پیگیری های مسئولان استان، اجرای طرح در ماه های اخیر شتاب گرفته است.

وی تصریح کرد: هم اکنون عملیات آماده سازی برای شروع اجرای احداث حدود ۱۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید