کد خبر:3298
پ

به گزارش روزانه نیوز و به نقل ازروابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، رضوان سلماسی در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا، افزود: مجموعه عین القضات همدانی از مجموعه اداری به مجموعه فرهنگی آموزشی و گردشگری که هویت و هدف نخستین احداث آن بود تغییر کاربری می دهد.

سلماسی اضافه کرد: در اجرای طرح مجموعه عین القضات همدانی، مرکز جامع آموزش شهروندی، بنیاد مادستان (مرکز تخصصی همدان شناسی )، منظرگاه تاریخی شهر همدان (از بلدیه تا شهرداری) مجموعه‌های فرهنگی و نمایشگاهی جاذبه‌های گردشگری به کمک فضای سازی مجموعه، ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه بودجه مورد نیاز مجموعه فرهنگی آموزشی و گردشگری عین القضات همدانی باید مشخص شود، افزود: بخشی از نیاز مالی این مجموعه در بودجه مصوبه سال ۹۹ پیش بینی شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان اضافه کرد: مجموعه فرهنگی آموزشی و گردشگری عین القضات می‌تواند برندی برای شهر همدان در حوزه فرهنگی آموزشی و گردشگری در سطح کشور باشد، از این رو در صورت لزوم جهت اجرای طرح باید اعتبارات ملی برای آن اخذ کرد.

سلماسی عملکرد سازمان فرهنگی ورزشی و گردشگری شهرداری همدان را مناسب و قابل تقدیر دانست و یادآور شد: با توجه به توانمندی سازمان فرهنگی، انتظار می رود اقدامات و فعالیت‌های این سازمان در حوزه فرهنگی اجتماعی با رویکرد نو و تازه در دستور کار این مجموعه قرار گیرد چرا که داشتن رویکرد نوین در کارها باعث افزایش مشارکت و جذب شهروندان در حوزه‌های فرهنگی اجتماعی می‌شود.

طاهره شهابی
روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید