کد خبر:3370
پ

به گزارش روزانه نیوز  به نقل خبرگزاری «بسیج»سردار مظاهر مجیدی با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه انتظارات امام خمینی(ره) از مجلس باید عملی شود، اظهار داشت: با وجود افرادی که در مجلس یازدهم انتخاب شده‌اند امید در این مجلس بیشتر شده و امیدواریم نمایندگان بتوانند بر روی محورهای اصلی نظام برنامه‌ریزی کنند.

 

 

وی به سخنرانی اخیر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی اشاره و عنوان کرد: رئیس مجلس در سخنرانی سه روز پیش خود به بسیاری از موضوعات و مشکلات کشور اشاره کردند وبر ریشه‌کنی فرق در جامعه تاکید داشتند که امیدواریم این مهم محقق شود.

 

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه کاهش رشد جمعیت کشور یکی از اشکالات و موضوعات مهم است که باید به آن توجه شود، اضافه کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی طی سخنرانی خود نیز به این موضوع اشاره کرد و این موضوع جزو نخستین برنامه‌هایی بود که ایشان به آن توجه و در برنامه‌های اصلی قرار داد.

 

 

وی عنوان کرد: باید مشوق‌هایی را فراهم کنیم تا رشد جمعیت در کشور به وجود آید و آینده کشور را طوری رقم بزنیم که این نظام دارای نیروی انسانی جوان باشد چراکه اگر به سمت کهولت برویم به طور قطع توانمندی از کشور گرفته می ‌شود واین یکی از موضوعات مهم و واجباتی است که مجلس باید به آن بپردازد.

 

 

سردار مجیدی با بیان اینکه سپاه استان دغدغه مشکلات مردم را دارد، خاطرنشان کرد: مجموعه سپاه استان طی چند روز گذشته با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای برگزار و مشکلات استان و کشور را مطرح و بازگو کردند تا به عنوان مسئله محوری برای آنها برنامه‌ریزی شود و مشکلات رفع شود.

 

 

وی بر ضرروت معرفی فرهنگ وجودی و احیاء منش و تفکر امام(ره) تاکید و بیان کرد: بر ما واجب است که در ایام سال و به خصوص ایام ارتحال امام راحل فرهنگ وجودی ایشان را برای نسل جوان و آیندگان تبیین کنیم چراکه نسل جدید سال‌های حیات امام خمینی(ره) را درک نکرده‌اند و شناخت درستی نیز از شخصیت ایشان ندارند.

 

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآور شد: با توجه به شرایط و تهدیدهایی که در راستای هدف قرار دادن انقلاب اسلامی به وجود می‌آید باید شخصیت و فرهنگ وجودی امام راحل را به عنوان الگو به نسل جوان معرفی کنیم تا بتوانیم بر این تهدیدها و توطئه‌ها غلبه کنیم.

 

روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید