کد خبر:3488
پ

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی در آئین تقدیر از کارگران و ایمن‌کاران نمونه این شرکت با بیان اینکه باور ایمنی را باید به عنوان سرلوحه کار قرار دهیم، اظهار داشت: سال گذشته با توجه به شرایط جوی حوادثی را در حوزه برون سازمانی و درون سازمانی داشتیم که به خوبی مدیریت شد که جای تقدیر از همه همکاران را دارد.

 

 

وی با بیان اینکه سرعت و حجم بالای کارها نباید موجب غفلت از ایمنی شود، افزود: حوادث را نمی‌توان صفر کرد اما به راحتی می‌توان با رعایت اصول ایمنی از وقوع آنها پیشگیری کرد.

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه انتظار می‌رود باور ایمنی را در خود تقویت کنیم تا امسال را بدون حادثه سپری کنیم، با اشاره به عملکرد شرکت در شاخص‌های مختلف گفت: سال 98 تلفات برق استان به 10.2 درصد رسید که امید است با برنامه‌ریزی خوب انجام شده تک رقمی شده و به 9.7 درصد برسد.

 

 

وی با بیان اینکه سال گذشته در بحث پیک بار یک درصد رشد نسبت به سال 97 داشتیم، گفت: امسال با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و پیک گرما باید تلاش‌ها را بیشتر کنیم تا با انعقاد تفاهمنامه‌ها، اجرای برنامه‌های پاسخگویی بار و جلب مشارکت حداکثری مردم بدون خاموشی از پیک تابستان 99 عبور کنیم.

 

 

جمشیدی با بیان اینکه سال 98 فروش انرژی ما 3 هزار و 353 میلیون کیلووات ساعت بود که 4.5 درصد نسبت به سال 97 رشد داشت، گفت: این رشد بیشتر در تعرفه صنعتی استان بود که افزایش تولید و اشتغال در استان را به همراه دارد.

 

 

وی ادامه داد: تعداد مشترکین برق استان 757 هزار مشترک تا پایان سال 98 است که نسبت به مدت مشابه سال قبل آن 2 درصد رشد داشته که بیشترین رشد در تعرفه صنعتی بوده است.

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه وصول مطالبات شرکت 96.4 درصد در سال 98 بود، این میزان نسبت به سال 97 کاهش داشته است که علت آن شیوع بیماری کرونا بود که با وجود کاهش 2.5 درصدی، در سطح کشور رضایت‌بخش بود.

 

 

وی با اشاره به طلب 120 میلیارد تومانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از مشترکین عنوان کرد: مانده بدهی شرکت از رشد 11 درصدی نسبت به سال 97 برخوردار بوده که عمده آن در بخش ادارات و خانگی است و امیدواریم با همکاری مشترکین و افزایش وصول آن را کاهش دهیم.

 

 

جمشیدی یادآور شد: سرانه مصرف خانگی ما از شاخص‌های مهم است که در حال حاضر به یک هزار و 896 کیلووات رسیده و نسبت به سال 97 دو درصد رشد داشته است که باید خود را به میانگین جهانی برسانیم.

 

 

وی با بیان اینکه سال گذشته در تعداد و کیلومتر شبکه‌ها نیز 1.6 درصد نسبت به سال 97 و در بخش روشنایی معابر حدود یک درصد رشد تاسیسات را داشتیم، گفت: در حوزه فروش انرژی نیز شاهد 4.5 درصد و در حوزه انرژی تحویلی 4.6 درصد رشد بودیم.

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به عملکرد خوب استان همدان در حوزه انرژی‌های نو و تجدیدپذیر عنوان کرد: تعداد نیروگاه‌های خورشیدی استان در حال حاضر به 6 نیروگاه و تعداد نیروگاه‌های CHP به 4 نیروگاه رسیده است.

 

 

وی ادامه داد: تعداد نیروگاه‌های به ظرفیت انشعاب ما از 17 به 38 نیروگاه در سال 98 رسید و در دو ماه اخیر نیز رشد قابل توجهی داشته که حدود 124 درصد در تعداد و 112 درصد در ظرفیت رشد داشتیم.

 

برق

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید