کد خبر:3532
پ

به گزارش روزانه نیوز حمید رضا الوند مدیر کل بهزیستی استان همدان ضمن تبریک گرامی هفته با بیان اینکه “هفته بهزیستی ۲۱ تا ۲۷ تیرماه “است، افزود: شعار امسال هفته بهزیستی شفافیت، تحول خدمت و ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده نامگذاری شده است.

 

 

وی در خصوص طرح های قابل افتتاح بهزیستی استان همدان همزمان با هفته گرامیداشت بهزیستی افزود: امسال همزمان با این هفته ۷۶ واحد مسکن مددجویی برای خانواده های دارای تک معلولی و دو معلولی افتتاح می شود.

 

 

مدیرکل بهزیستی استان همدان ادامه داد: واحدهای تحویل داده شده به خانواده های دارای یک معلولی و دو معلولی یک واحد در شهرستان بهار، ۳ واحد در شهرستان فامنین، ۱۱ واحد در شهرستان نهاوند، ۹ واحد در کبودراهنگ، دو واحد در شهرستان رزن، ۵ واحد در همدان و ۴۱ واحد در شهرستان ملایر است.

 

 

الوند خاطرنشان کرد: در این هفته قرار است ۸ مرکز غیر دولتی در حوزه پیشگیری شامل مهد کودک و مراکز مشاوره و پیشگیرانه در استان همدان راه اندازی شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه ۱۷ کارگاه اشتغال مددجویان نیز همزمان با هفته بهزیستی در همدان افتتاح می شود، گفت: یکی از این کارگاه ها کارگاه اشتغال خانه بوم گردی است که توسط یکی از مددجویان همدان بازسازی شده و برای ارائه خدمات از مددجویان سازمان بهره گرفته شده است.

 

 

الوند یادآور شد: یک کارگاه فرش دستباف نیز توسط مددجویان همدان در این هفته بازگشایی می شود و هنرمندی مددجویان همدانی مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد./ پرسون

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید