کد خبر:3572
پ

به گزارش روزانه نیوز سرهنگ علی بقایی در همایش دختران عصمت که در اردوگاه ابوذر همدان برگزار شد ضمن تبریک ایام دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) اظهار داشت: دهه کرامت که مزین به ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) است سبک زندگی این حضرات باید سرمشق زندگی امروزی باشد.

 

وی با بیان اینکه نکته اساسی و اولیه در پایگاه‌های بسیج تربیت و آشنایی با مبانی دینی و معرفتی است، گفت: ما باید حوزه دانشی خود را تقویت کنیم و منویات مقام معظم رهبری را در عرصه‌های معرفتی و تربیتی سرلوحه امور قرار دهیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان در ادامه به اهمیت فضای مجازی اشاره کرد و گفت: از یک خواهر بسیجی انتظار می‌رود در حوزه فضای مجازی بتواند ایفای نقش کند و ایفای نقش بدون سواد رسانه‌ای همراه با آسیب‌هایی خواهد بود.

 

وی در خصوص رزمایش کمک‌های مومنانه بیان داشت: مردم عزیز ایران با توصیه رهبر معظم انقلاب مبالغ کثیری به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا کمک کردند که در نوع خود بی‌نظیر بود.

 

بقایی افزود: در این رزمایش خداپسندانه، ۵ هزار بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان تهیه و توزیع شد که البته این همت بزرگ جز با همت و روحیه بسیجی امکان تحقق نداشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید