کد خبر:3574
پ

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان حمیدرضا الوند مدیرکل بهزیستی استان همدان در جلسه نهایی هم اندیشی و هماهنگی اجرایی نمودن فرآیند مصاحبه متقاضیان مراکز مثبت زندگی با اشاره به اینکه متقاضیان از روز شنبه به مدت سه روز برای مصاحبه فراخوان شده اند گفت: برای هممه متقاضیان واجد شرایط دعوت نامه رسمی و پیامکی اعلام شده تا در بازه زمانی تعیین شده در این فرآیند شرکت کنند.

 

 

حمید رضا الوند افزود: خدمات مراکز مثبت زندگی خدماتی مبتنی در جوامع محلی خواهد بود که در بستر دیجیتال ارائه خواهد شد.
وی افزود: با راه اندازی این مراکز حرکت به سمت تحقق برنامه های ششم توسعه و گسترش خدمات حوزه سلامت اجتماعی محقق خواهد شد.

 

 

الوند گفت: متقاضیان راه اندازی مراکز مثبت زندگی می بایست ضمن دارا بود شرایط عمومی و اختصاصی از آستانه نحمل بالا و روحیه تعامل بالایی برخوردار باشد.

 

 

مدیرکل بهزیستی استان خطاب به تیم های تخصصی مصاحبه گر نیز گفت: آنچه در فرآیند مصاحبه می بایست مورد ارزیابی قرار گیرد معطوف به کار کارشناسی، راز داری و توانایی افراد باشد و از اعمال سلایق فردی خودداری شود.

 

 

رئیس کمیسیون ماده 26 استان خاطرنشان کرد پس از طی مصاحبه برای متقاضیانی که حدنصاب لازم نمرات را کسب کرده باشند موافقت اصولی صادر و در مرحله بعد پروانه فعالیت خواهند صادر خواهد شد.

 

 

الوند توجه به اجرا شدن اصل تعارض منافع در راه اندازی مراکز الزامی قلمداد کرد و گفت : به افرادی که شامل این قانون باشند مجوزی برای راه اندازی مرکز داده نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید