کد خبر:3654
پ

به گزارش روزانه نیوز حجت‌الاسلام محمد هادی نظیری در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه خبرنگار مدافع حقوق مردم و تصویرگرِ روایات زندگی و تحولات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و نقش موثر ومناسب در هر زمانی، غیرقابل انکار است؛ اضافه کرد: ضرورت برخورداری از مهارتهای مختلف نویسندگی، پژوهشی، تخصصی، هنری و نوآوری های حرفه ای و بهره مندی از دانش حقوقی، فرهنگی، رسانه ای و تخصصی، از ملزومات اجتباب ناپذیر یک خبرنگار موفق و موثر است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید به جایگاه دوم رسانه در نشان دادن آثار و خروجی کار بعد از اجرای نقش دیده‌بانی گفت: نشان دادن آثار کار، تحلیل و ارزیابی عملکرد برنامه‌ها بسیار نکته مهمی است.

 

حجت‌الاسلام محمد هادی نظیری با بیان اینکه توجه به ضرورت، اهمیت و جایگاه خبرنگاران و خدمات اجتناب ناپذیراست، افزود: خبرنگار، فقط یک واژه نیست، بلکه یک راه است و شخصیت واقعی او، حقوقی است نه حقیقی و خبرنگاری نیز تنها یک شغل نبوده، بلکه شخصیتی است جریان‌ساز که ریشه در تاریخ و جریان های تاریخ ساز بشری دارد.

 

وی با بیان اینکه در طول انقلاب نگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر این بوده که مردم نقش نظارتی در این خصوص داشته باشند و بر همین اساس بسیاری از مسائل مهم انقلاب را با مردم در میان می‌گذاشتند، افزود: مقام معظم رهبری نیز این اقدام را انجام می‌دهند تا مردم مطالبه گر باشند و مسئولان از مسیر خدمت منحرف نشوند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش واسطه بین مردم و متولیان امر را دارند، عنوان کرد: رسانه‌ها نقش ممتازی در فضای جامعه دارند و بنده به این نقش ایمان دارم و درخواست دارم رسانه‌های استان بسیار دقیق و موشکافانه عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی را مورد نقد و ارزیابی قرار دهند و منتشر کنند.

 

حجت‌الاسلام محمد هادی نظیری با تاکید به اینکه رسانه‌ها هر جا آسیب، حرکت ناشیانه و ناپخته و خلاف اصول و سیاست‌های انقلاب از تبلیغات اسلامی دیدند ما را نقد کنند و در معرض نقد مردم قرار دهند، گفت: این حرکت موجب تعالی و ارتقای کارها می‌شود.

 

وی با بیان اینکه آذین‌بندی شهرها یکی از مهمترین بخش‌هایی است که در ستاد غدیر دنبال می‌شود گفت: نصب پرچم از عید سعید قربان تا روز مباهله در دستور کار است، برخی از جریانات این را به جامعه القا می‌کنند که از شب عید غدیر به استقبال ماه محرم می رویم در حالی که ما تا ۲۵ ذی‌الحجه اعیاد مرتبط با امیرالمومنین(ع) مانند «روز مباهله» ، «نزول آیه هل اتی» را داریم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید