کد خبر:3739
پ

به گزارش روزانه نیوز مردم نهاوند اين روزها مثل مردم سراسركشور با مشكلات اقتصادي و تنگناهاي زيادي دست و پنجه نرم مي كنند شیوع کرونا محدودیت ها ، موانع و مشكلات موجود آنها را تا حدودي نااميد و دلسرد كرده است. متاسفانه مردم با وجود منابع و ظرفيت هاي موجود در شهرستان هنوز از وجود كمبودها در رنج هستند، ضمن اينكه جوانان با بيكاري روبرو بوده و آمار طلاق نيز بالاست!

 

بعد از انتخابات دوم اسفند و حاشیه ها و شعار های کاندیدای منتخب ، مردم نهاوند منتظر تحولات و اتفاقات خوبی بودند به قول خودشان “هوای تازه” …

ولی تا ماه ها حاشیه حامیان نماینده و برخی انتصابات در شهرستان مجالی برای تنفس مردم و رسانه ها باقی نگذاشت!

 

گرچه فعالیت نمایندگان مجلس یازدهم رسما از هفتم خردادماه آغاز شد ولی خدمتگذار نهاوند از همان سوم اسفندماه فعالیت خود را برای “خروج نهاوند از بن بست” آغاز کرد که با حاشیه های زیادی همراه بوده است.

 

آقای نماینده توجه داشته باشید “رسانه” به عنوان رکن چهارم دموکراسی قرار دارد و مسئولان موظفند، بگویند چه کرده‌اند تا در معرض داوری قرار بگیرند. رسانه چشم بیدار و ناظر هوشیار مسئولان است و شما هر چه خود را در معرض این قضاوت قرار دهید بهره می‌ برید.

 

تقريبا 2 ماه از گشايش مجلس یازدهم و 5 ماه از انتخابات مجلس یازدهم می گذرد ، و مردم شهرستان و رسانه ها منتظرند تا منتخب خویش اهم فعاليت‌ها ، اقدامات و حرف‌هايش را كه در صحن علني مجلس مجال مطرح كردنش كمتر پيش مي‌آيد از طريق رسانه ها به مخاطبان و طرفدارانشان برسانند ، ولی این موضوع از طرف شما مغفول مانده است.

 

نماینده نهاوند بعد از انتخابات اسفند ماه بارها تاکید کرد ؛ من سخنگو ندارم و خودم پاسخگوی همه مسائلم هستم ، حتی در جلساتی که در شهرستان حضور ندارم به مسئول دفترم اجازه نمی‌دهم در جلسه ای شرکت کند ، ولی متاسفانه تا کنون خلاف این موضوع ثابت شده است.

 

در شهرستان نهاوند رسانه ها گاهی جلوتر و فراتر از دستگاه های امنیتی و سیاسی حرکت و اطلاع رسانی می کنند. فعالان عرصه رسانه و خبر با وجود هجمه بالای استرس و حضور در خط مقدم حوادث و مسائل شهرستان نیازمند نگاهی ویژه می باشند و باید آنان را دریابیم ولی متاسفانه با این وجود هنوز این باور برای شما در حد یک وعده باقی مانده است.

 

با وجود نفوذ رسانه های اجتماعی و شبکه های پربازدید فضای مجازی هنوز مردم برای دریافت اخبار و اطلاعات خود از منابع موثق خبر بهره می برند و هیچگاه اهمیت بالای این رشته در جامعه نادیده گرفته نشده است و مردم نیاز خود به خبر و خبرنگار را روز به روز علنی تر می دانند ولی اهمیت این موضوع برای شما هنوز مورد توجه قرار نگرفته است.

 

آقای نماینده ، زمانی که به شعارهای تبلیغاتی و سخنرانی شما هنگام ثبت نام رجوع می کنیم خلاف این ادعا در رفتار و گفتار شما در ذهن تداعی میشود ، در همین ابتدای راه ، درمی یابیم یا شعارهایتان سطحی و بی محتواست یا تنها سبدی برای جذب آرای صادقانه ی مردم بوده است.

 

در حالی كه نمایندگان در ایام تعطیلات مجلس باید وقت خود را به حل مشكلات مردم و ارتباط با حوزه های انتخابیه خود بگذرانند، گفته می شود به بهانه کرونا از حوزه انتخابیه خود غافل مانده اید و در ستاد تهران خود مشغول فعالیتهای اقتصادی هستید!

 

در پایان انتظار است جنابعالی به عنوان قانون گذار مروری بر جایگاه مطبوعات و رسانه در قانون اساسی بکنید و به نقش و جایگاه رسانه بیشتر اهمیت بدهید.

همشهری نهاوند
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید