کد خبر:3782
پ

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از گروه علمی و دانشگاهی  نشست مجازی شصت و ششمین گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم و مجتبی صدیقی معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان در حال برگزاری است.

 

علیرضا عبداللهی نژاد مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار فارس، درباره اهداف این نشست، گفت: این نشست با هدف برنامه ریزی برای آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور از اواسط شهریور ماه با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور برگزار شده است.

 

 بررسی سناریوهای احتمالی برای هماهنگی بخش های آموزشی و دانشجویی در ترم آینده

 

وی گفت: همچنین تدابیر مورد نیاز در دانشگاه ها و سناریوهای احتمالی به منظور هماهنگی بین بخش های آموزشی و دانشجویی برای ارائه‌ خدمات آموزشی و رفاهی به دانشجویان در ترم آینده از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست است.

 

مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خاطر نشان کرد: نشست معاونان دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور سال گذشته به صورت گسترده با حضور معاونان دانشجویی دانشگاه ها برگزار شد که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، این نشست به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد و معاونان دانشجویی دانشگاه ها هم به صورت مجازی در این نشست حضور دارند./ فارس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید