کد خبر:3794
پ

به گزارش روزانه نیوز کامران گردان در در بیست‌ونهمین صحن شورا، اظهار کرد: خوشبختانه ۷۵ درصد مردم در استان همدان از ماسک استفاده می‌کنند که باید این میزان به ۱۰۰ درصد برسد تا شاهد کاهش ابتلا و عبور از این شرایط، باشیم.

وی افزود: تمامی محدودیت‌های جلسات قبل ستاد استانی در ۵ شهرستان همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان و کبودراهنگ که در وضعیت قرمز بحران ویروس کرونا قرار دارند، تمدید شده است.

گردان بیان کرد: بر اساس اعلام مسئولان امر؛ 9 هزار و 665 نفر برای ویروس کرونا، غربالگری شده‌اند که متأسفانه 3 هزار و 266 نفر مثبت اعلام شده است و تاکنون ۳۲۸ مورد فوتی داشته‌ایم همچنین در خصوص مبتلایان، ۳۵ درصد متعلق به خانوارها به‌ویژه زنان خانه‌دار، ۳۵ درصد متعلق به مهمانی‌ها و عزاداری‌ها و ۳۰ درصد هم متعلق به ادارات و بیمارستان‌هاست.

رئیس شورای شهر همدان در ادامه با اشاره به پنجم مرداد؛ سالگرد عملیات مرصاد، گفت: باید یادوخاطره شهدای جنگ تحمیلی به‌ویژه عملیات مرصاد را که اکثر رزمندگان استان همدان جانفشانی کردند، گرامی بداریم.

گردان افزود: این عملیات، یکی از صحنه‌‌هایی بود که چهره منافقین به عنوان دشمن ملت ایران عیان شد و به مدد مقاومت مردم با هدایت سرداران دلاور ایران، به پیروزی ختم شد.

وی اظهار کرد: در این صحنه نبرد که با فرماندهی سردار بزرگ شهید حاج میرزا محمدسلگی مدیریت میشد و استان همدان ۱۳۴ شهید اهدا کرد؛ روایتی درخشان از دلیرمردانی است که از این مملکت در سخت‌ترین دوران حفاظت کردند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید