کد خبر:3810
پ

به گزارش روزانه نیوز شیرزاد جمشیدی با اشاره به اجرای طرح‌های مدیریت مصرف و پیک بار اظهار داشت: این شرکت برنامه‌های خود را از ابتدای اسفند ماه سال 98 با برنامه‌ریزی بهتر و شناسایی ظرفیت‌ها در تمام تعرفه‌ها شروع کرده و در 15 خرداد ماه با همکاری مدیران و همکاران با همفکری و کار جمعی به گونه ای عمل کرده است که تاکنون سقف مجاز استان رعایت شده و برنامه‌های پاسخگویی بار به شکل بهتر و دقیق‌تری در حال اجرا است.

 

وی افزود: در خصوص ادارات و دستگاه‌های دولتی با توجه به هماهنگی مناسب با استانداری و دستور اکید استاندار برنامه‌ای تدوین و این برنامه قبل از شروع پیک به تمام ادارات و سازمان‌ها ابلاغ شد تا نسبت به مدیریت مصرف در بخش‌های سرمایشی و روشنایی اقدام کنند.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: بر اساس این برنامه مقرر شد شرکت توزیع به صورت هفتگی مصارف آنها را کنترل و نسبت به قبل از ساعت 13 مقایسه و احصاء کند و با رنگ‌بندی مشخص برای استانداری ارسال شود که بلافاصله به ادارات و سازمان‌هایی که مصرف را مدیریت نکنند، اخطار داده می‌شود.

 

وی ادامه داد: همچنین در این راستا اکیپی  متشکل از همکاران استانداری و توزیع برق استان به صورت سرزده به ادارات اعزام می‌شوند تا نحوه مدیریت مصرف برق را به صورت دقیق و میدانی بررسی و گزارش کنند.

 

جمشیدی با تأکید بر آگاه‌سازی مردم در خصوص صرفه‌جویی و مصرف بهینه انرژی ابراز داشت: با توجه به اقدامات گسترده‌ای که سال گذشته در حوزه اطلاع‌رسانی و تبلیغی صورت گرفت، امسال روش‌هایی که اثرات کمتری در آگاه‌سازی مردم و مشترکین داشتند کنار گذاشته  شده و برنامه‌های این حوزه به شکلی کاملا هدفمند و با برنامه‌ریزی بهتر انجام شد که مهمترین آنها استفاده از ظرفیت تلویزیون‌های شهری، انجام مصاحبه‌های میدانی توسط صدا و سیما و استفاده از ایستگاه‌های اتوبوس یا تابلوهای اصلی در نقاط پر تردد شهرها است.

 

وی با اشاره به عقد قرارداد با نمایندگی پذیرش و پخش پیام‌های بازرگانی تصریح کرد: برنامه‌های ضبط شده با همکاری صدا و سیمای مرکز همدان نیز در زمان‌هایی پخش می‌شود که پر بیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی استان در حال پخش است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود 12 هزار و 500 مشترک دیماندی در استان همدان گفت: تاکنون 10 هزار و 600 دستگاه کنتور فهام در استان نصب شده که در حاضردر سامانه MDM  قابل مشاهده و مدیریت است.

 

وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل پروژه نصب کنتورهای فهام یک هزار و 900 دستگاه دیگر مورد نیاز است.

 

جمشیدی با بیان اینکه امسال 8 هزار و 537 مورد تفاهمنامه همکاری در این حوزه منعقد شده است، افزود: مجموع دیماند مصرفی این مشترکین حدود190مگاوات است.

 

وی با اشاره به به اینکه سهمیه پاسخگویی بار شرکت 77 مگاوات است، تصریح کرد: عملکرد پاسخگویی بار کنتورهای طرح فهام قابل رویت در سامانه MDM در ماه جاری به طور میانگین MW 53 و در خصوص مشترکین فاقد کنتورهای فهام حدود MW 8 و در مجموع عملکرد همزمان مدیریت بار در تمام طرح‌های همکاری معادل MW 61 بوده است.

 

وی با بیان اینکه تعداد 6 نیروگاه خورشیدی در سطح استان به مجموع ظرفیت 42 مگاوات وجود دارد که توان تولیدی آنها 35 مگاوات است، گفت: تعداد چهار دستگاه CHP نیز در مجموع به ظرفیت 17.7 مگاوات وجود دارد که توان تولیدی آنها10 مگاوات است.

 

جمشیدی با اشاره به افزایش درجه حرارت استان نسبت به چند روز گذشته تصریح کرد: با مدیریت مصرف و صرفه‌جویی می‌توانیم با موفقیت و بدون خاموشی این رزوهای گرم را پشت سر بگذاریم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید