کد خبر:3820
پ

به گزارش روزانه نیوز

عصر امروز برخی شهروندان با دیدن تابلویی با نام “میدان شورا” در میدان مرکزی (دخانیات سابق) شهر سئوال بزرگی برایشان مطرح شد؛

 

🔹نخست اینکه شورا این میدان را به پاس کدام خدمات یا خدمت شایسته اش به مردم در قبال رای اعتماد شهروندان و انتخابشان بعنوان نماینده آنان در مدیریت شهری، آن هم در سال پایانی عمر شورا ، به این نام نامگذاری کرده است! و چرا بی سرو صدا؟!

 

دوم ؛ این میدان که تا امروز بنام میدان مرکزی شهر شناخته شده بود، قرار بود با نظر جمعی و شورای فرهنگ عمومی نامگذاری و تعیین نام شود ، تا جایی که پیش از این عنوان های مختلفی از جمله : میدان مرکزی ، میدان عاشورا، میدان تاریخ و تمدن ، میدان سردار شهید سلیمانی، میدان ….برای آن عنوان شده بود و آخرین بار رئیس شورای شهر نهاوند در شورای فرهنگ عمومی عنوان “شورا” را برای نامگذاری میدان اعلام می کند که با مخالفت جدی امام جمعه مواجه می شود.

 

حال چرا بدون مشورت و اعلام قبلی و برخلاف نظر شورای فرهنگ و تاکید امام جمعه این نامگذاری انجام شده است جای سئوال است؟!

 

از طرف دیگر شورا بهتر بود همان ملک فرسوده ی خودش (دفتر شورا) در خیابان رسالت را بازسازی و تعمیر میکرد و همان کوچه را بنامش ثبت میکرد چرا که در ۴سال فعالیتش، نهاوند را در حد همان بن بست، نه بیشتر پیش نبرد.

 

دیگر اینکه شورا حتی از این نامگذاری خودش هم واهمه داشت و باور نداشت که یک میدان با این عظمت بنامش ثبت شود چرا که بدون سر و صدا و بوق و کرنا تابلو را به دست رئیس شورا در حاشیه میدان عَلَم کرد! تا علامت سوال بزرگی را برای شهروندانی که آن حوالی در تردد بودند ایجاد کند.

 

در سال پایانی عمر شورای شهر پنجم ، مردم منتظر یک حرکت و خدمت منحصر بفرد از شورا بودند اما تنها خروجی شان ظاهرا یک خیابان آن هم بنام خودشان بود!

 

شورایی که همه عمر فعالیتش حتی یک نشست با رسانه نداشت تا از عملکردش دفاع کند، و اصولا اعتقادی بکار رسانه ای هم نداشت، یک میدان را بنام خود ثبت کرد که نه تصور میرفت بنام شورا ثبت شود نه سنخیتی داشت که به این نام ثبت شود!

 

#صرفا_جهت_اطلاع

#همشهری_نهاوند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید