کد خبر:3832
پ

به گزارش روزانه نیوز سید مسعود عسگریان، رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شواری اسلامی شهر همدان طی ارسال پیامی، 17 مردادماه، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه همدان تبریک گفت.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر همدان؛ در متن پیام وی آمده است:

«اهمیت و جایگاه فعالان عرصه اطلاع‌رسانی در انتشار به‌موقع و دقیق اخبار و رویدادها بر کسی پوشیده نیست و امروزه با توسعه شبکه‌های اجتماعی، این جایگاه از اهمیت خاصی برخوردار شده است.

از آنجایی که وسایل ارتباط جمعی مرکز تبادل فکر و اندیشه عمومی است، قطعاً در شرایط حساس سیاسی و اقتصادی کشور و استان، خبرنگاران حوزه‌های مختلف نقشی محوری و تعیین‌کننده در آگاهی‌بخشی به جامعه و تبیین حقایق موجود دارند که در این بین، رسالت فعالان این عرصه خطیر بسیار حایز اهمیت است.

خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان باید با امانت‌داری در انتشار و دقت در صحت اطلاعات به مردم، افکار عمومی را در مسیر درست هدایت کنند و با آگاهی‌بخشی در زمینه‌های مختلف، بستر رشد و اعتلای کشور را ریل‌گذاری کنند.

خبرنگاران و رسانه‌ها بایستی موضوع شفافیت را به عنوان یکی از مطالبات عمومی مورد توجه و پیگیری قرار دهند و در این مسیر، پاشنه‌کشیده در صحنه حضور پیدا کنند که قطعاً با تحقق این موضوع، زمینه تخلفات و سوءاستفاده‌های احتمالی و همچنین اشتباهات عمدی و غیرعمدی به حداقل خواهد رسید؛ در این راستا از تمامی فعالان این عرصه درخواست دارم نقطه نظرات و موضوعات مهم مرتبط با کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای اسلامی شهر را در اختیار ما قرار دهند تا نسبت به پیگیری موضوعات مطرح شده در راستای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر شهرداری به شهروندان عزیز اقدام شود.

در خاتمه ضمن تبریک هفدهم مردادماه روز خبرنگار، لازم می‌دانم از تلاش‌ها و زحمات خستگی‌ناپذیر تمامی خبرنگاران و صاحبان اندیشه همدان که به حق جزو بهترین‌های کشور در این عرصه به شمار می‌روند و در انتشار به موقع و منصفانه رویدادها و اخبار پارلمان شهری تلاش می‌کنند، قدردانی ویژه کنم و همچنین مصیبت درگذشت اندوه بار «مرحوم مهدی کاشی‌نهنجی»، یکی از مفاخر عرصه خبرنگاری استان همدان را به جامعه فرهیخته خبرنگاران و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید