کد خبر:3881
پ

به گزارش روزانه نیوز علی بابایی افزود: تعدادی از شهروندان شهرک فرهنگیان با تجمع در جلوی فرمانداری همدان خواستار آسفالت خیابان و کوچه‌های آن منطقه بودند این درحالیست که موضوع آسفالت متولی خود را دارد و به فرمانداری مربوط نیست.

 

وی با بیان اینکه این افراد ساکنان ساخت و سازهای غیرمجاز در انتهای شهرک فرهنگیان بودند، تصریح کرد: این ساخت و سازهای غیرمجاز از قبل یکسری خدمات را دریافت کردند و در حال حاضر توقع دارند معابرشان آسفالت شود.

 

بابایی افزود: این افراد ساکنان خیابان خرد واقع در بین شهرک فرهنگیان و روستای علی‌آباد که به تازگی به همدان الحاق شده است، قرار دارند که این خیابان در تملک آب و فاضلاب است.

 

وی با بیان اینکه تجمع‌کنندگان به شهرداری هدایت شدند، ادامه داد: این املاک معارض آب و فاضلاب هستند که در حال حاضر درخواست آسفالت و شبکه فاضلاب دارند. از طرفی متولی آسفالت شهرداری است که باید از طریق شهرداری این موضوع پیگیری شود.

 

به گزارش ایسنا، براساس استعلامی که از شرکت آب و فاضلاب همدان گرفته شد، این معبر محل عبور خط انتقال فاضلاب همدان است که براساس نظرات کارشناسان این حوزه، تردد در آن مانند راه رفتن روی یک بمب اتم است.

 

در فاضلاب مقدار زیادی گاز متان تولید می‌شود که هر لحظه امکان انفجار وجود دارد و شرکت آب و فاضلاب همدان سالیان سال است که از مسئولان امر خواسته جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز این منطقه را بگیرند اما با این وجود شاهد رشد ساخت و سازهای غیرقانونی در این معبر هستیم که نه تنها برخلاف قوانین شهرسازی بوده بلکه جان ساکنان این منطقه را به خطر می‌اندازد./ ایسنا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید