کد خبر:3885
پ

به گزارش روزانه نیوز صنعت کشاورزی و حوزه های مرتبط با آن را می توان یکی از مهمترین صنایع تولیدی در استان همدان به شمار آورد؛ چرا که به دلیل آب و هوای مناسب، امکان پرورش اکثر گیاهان در این منطقه کوهستانی وجود دارد.

 

 

وجود زمین های حاصلخیز، آب ها و چشمه ها در گوشه و کنار کوهستان الوند، باعث تبدیل کشاورزی به عنوان شغل دوم بیشتر مردم شده و از این رو همدان را میتوان به عنوان قطب بیشتر محصولات کشاورزی نام برد .

 

 

آشنایی کشاورزان و دامپروران با نهاده ها و ماشن آلات و سیستم های آبیاری و کشت های گلخانه ای، یکی از مهمترین الزامات جهاد کشاورزی در این استان است؛ به همین سبب، هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در همدان برگزار می شود.

 

 

این نمایشگاه با هدف توسعه و ارتقا دانش کشاورزان و آشنایی هرچه بیشتر افراد دخیل در این حوزه با دانش روز و آخرین فناوری‌های موجود، از تاریخ ۲۸ تا ۳۱ مردادماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی همدان برگزار خواهد شد.

 

 

۵۰ واحد مشارکت کننده در این نمایشگاه حضور داشته و ۱۴ استان، از جمله تهران، خراسان، اصفهان،لرستان، آذربایجان های شرقی و غربی، قم، مرکزی، مازندارن، قزوین، خوزستان، کردستان، سمنان و یزد، دستاوردهای خود در حوزه کشاورزی را به نمایش خواهند گذاشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید