کد خبر:3891
پ

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از  روابط عمومی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به همراه مدیران دفتر حراست، حقوقی و روابط عمومی با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان از زحمات سردار کامرانی صالح و همکاران ایشان در راستای برگزاری گشت‌های مشترک برای کاهش سرقت‌ها و پیشبرد اهداف توزیع برق تقدیر کردند.

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های مجاهدانه نیروی انتظامی در برقراری امنیت و آسایش جامعه اظهار داشت: در راستای پیشگیری از سرقت، سال گذشته 180 کیلومتر از شبکه مسی استان به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

 

 

شیرزاد جمشیدی با بیان اینکه امسال نیز 400 کیلومتر از شبکه‌های مسی استان همدان به کابل خودنگهدار تبدیل می‌شود، گفت: در این زمینه با همکاری نیروی انتظامی استان نقاط پر عارضه شناسایی و مشخص شده و در این خصوص نقشه اطلس برای استان تهیه شده است که در اولویت تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار است.

 

 

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده شرکت برای عبور از پیک بار سال 99 عنوان کرد: با توجه به اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته با وجود افزایش دما با مدیریت و مشارکت مردم توانستیم پیک استان را بدون خاموشی سپری کنیم.

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: امید است این همراهی و همکاری همچنان به صورت مداوم و مستمر ادامه داشته باشد تا پایداری برق و رضایت مردم را داشته باشیم.

 

 

باید راه‌های نفوذ به مراکز حساس مورد ارزیابی قرار گیرد

 

فرمانده انتظامی استان همدان نیز در ادامه ضمن تقدیر از همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اظهار داشت: برنامه‌ها و اقدامات باید قدرت ایجاد بازدارندگی از جرم را داشته باشد.

 

 

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح افزود: در حوزه برق برای پیشگیری از سرقت تجهیزات و شبکه‌ها باید از شیوه‌های جدیدی از قبیل کابل‌های خودنگهدار، تبدیل شبکه‌های هوایی به زمینی و… استفاده شود.

 

 

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در خصوص کشف سرقت‌ها در سطح استان انجام شده است، گفت: در حوزه خدمات‌رسانی به مردم نباید خللی ایجاد شود.

 

 

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه دغدغه شرکت توزیع برق استان برای استمرار برق و افزایش امنیت جامعه بسیار ارزنده است، افزود: باید در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تجهیزات و شبکه‌ها کنترل و بازبینی شود.

 

 

وی ابراز داشت: باید راه‌های نفوذ به مراکز حساس مورد ارزیابی قرار گیرد و در صورت نیاز به افزایش امنیت آنها اهتمام ویژه داشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید