کد خبر:3894
پ

به گزارش روزانه نیوز  سردار مهدی فرجی  در مراسم افتتاح مرحله دوم رزمایش دفاعی زیستی با بیان اینکه از توان بسیجیان برای رفع آلودگی و ضد عفونی معابر کمک می‌گیریم، اظهار کرد: با توجه به ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و طی هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مبارزه با کرونا مرحله دوم رزمایش ضد عفونی آغاز و تا پایان محرم کار علمی و هماهنگ شده را در مکان‌های مورد نیاز به صورت مستمر انجام خواهیم داد.

 

وی با بیان اینکه مردم خواستار مستمر بودن این حرکت هستند، گفت: علت ادامه ندادن این برنامه بر اساس نظر دانشگاه علوم پزشکی بود تا مسائل زیست محیطی را رعایت کنیم.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه با شروع مرحله دوم رزمایش از امروز با حضور حوزه‌ها، تیپ و یگان مکان‌هایی که نیاز است ضدعفونی خواهد شد، گفت: مردم از لحاظ روانی اطمینان خاطر داشته باشند که مناطق رفع آلودگی شده است.

 

وی افزود: محوطه‌های بیمارستانی، پارک‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس و مناطق پر تجمع در ساعاتی که مردم حضور ندارند ضدعفونی خواهد شد.

 

وی خطاب به بسیجیان گفت: برای انجام مراحل ضدعفونی باید پروتکل‌ها را رعایت کنیم بنابراین در رزمایش گندزدایی و ضد عفونی اصول بهداشتی را رعایت کنید.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه در دفاع مقدس بسیجیان همیشه منظم‌ترین نیروها بودند، گفت: در مرحله اول رزمایش نیز بسیجیان منظم‌ترین نیروها بودند.

 

وی با بیان اینکه ۷۹ تا ۸۱ درصد مردم پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند، افزود: که بیشترین افرادی که پروتکل را رعایت می‌کنند بسیجیان و متدین دلسوز هستند.

 

سردار فرجی با بیان اینکه حین کار ایمنی را رعایت کنید، گفت: سعی شده تا به رضایت‌مندی مورد نظر مردم جامه عمل بپوشانیم.

 

وی با بیان اینکه ما می‌خواهیم امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی محرم با شکوهی داشته باشیم، گفت: دشمن به دنبال این است که از این موضوع سو استفاده کند.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه رزمایش گندزدایی و ضد عفونی به صورت مستمر در ایام محرم به ویژه در هیئت‌های حسینی و مساجد که درخواست دارند انجام خواهد شد، عنوان کرد: با این کار مردم با آرامش و اطمینان خاطر اقامه عزا خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید