کد خبر:4233
پ

به گزارش روزانه نیوز، مدیراجرایی کافه فکرکده همدان با اشاره به اینکه این مجموعه از آن دسته کافه هایی ست که دارای محیطی بسیار زیبا و پرهیجان است، اظهار داشت: همانطور که از اسم کافه پیداست، در این محیط با بازی های فکری، رقابتی و هیجانی رو به رو خواهید شد.

 

 

محمد عباسی با اشاره به فضای تقریبا بزرگ و طراحی مدرن و متفاوت کافه نسبت به کافه ای دیگر که باعث به وجود آمدن محیطی دل نشین و دنج شده، افزود: کیفیت غذاها خوب است همچنین تراس کوچکی به همراه چند میز و صندلی برای نشستن چیده شده و برای کسانی که محیط باز را به محیط بسته ترجیح می دهند مناسب است.

 

 

وی با بیان اینکه کافه فکرکده همدان یکی از شعب زنجیره‌ای فکرکده در سراسر کشور می باشد و از آن دسته کافه‌هایی است که تجربه‌ یک عصر جذاب و هیجان‌انگیز را درکنار دوستان‌تان برای‌ شما به ارمغان ‌خواهد آورد، ادامه داد: چاشنی بازی و رقابت در کنارچشیدن طعم اغذیه مورد علاقه تان هدیه ویژه کافه برای شماست و انتخاب اسم فکرکده خبر از کافه‌ای با بازی‌های فکری، رقابتی و پرهیجان می‌دهد و اتاق مخصوص بازی، برد گیم، PS و بازی‌های گروهی و فکری برای معاشرت بیشتر، از امکانات کافه فکرکده می باشد .

 

نشست خبری 1

مدیراجرایی فکرکده شعبه همدان با اشاره به اینکه فضای کافه بزرگ بوده، طراحی مدرن و متفاوت کافه موجب به وجود آمدن محیطی دنج و دل‌چسب شده و نوری مناسب برای این محیط استفاده شده است؛ گفت: این نور، متناسب با سلیقه ی کسانی است که علاقمند به این سبک از کافه هستند .

 

 

عباسی افزود: صبحانه، استیک، پاستا، برگرها، لازانیا، سالاد، املت، موکتل، انواع چای و نوشیدنی‌های سرد و گرم در کنار اغذیه های سفارشی شما بخشی از منوی کافه است و اگر مثل من دوست‌دار وافل هستید، وافل میوه ی‌ این کافه پیشنهاد ویژه‌ای ما می باشد که با سلیقه و خلاقیت خاصی طراحی شده و پیش از چشیدن طعم خوشمزه‌اش محصور تزیین آن می‌شوید و چشم‌تان از زیبایی‌ بصری آن سیر نخواهید شد.

 

کافه فکر کده 2

وی با بیان اینکه در هر استان به صورت انحصاری یک شعبه با شعار ” شادی و تفریح را می فروشیم ” فعالیت دارد امیدواریم شاهد پیشرفت و موفقیت های روز افزون این شعب و افتتاح شعبه های بیشتر در کشور باشیم  اضافه کرد: بازی های کافه فکرکده از جنبه های آموزشی گوناگونی به جهت بهره وری هوشی مشتریان در رده های سنی مختلف تشکیل شده است.

 

 

مدیراجرایی فکرکده شعبه همدان با بیان اینکه کافه از کارکنان پر انرژی و تیم جوان تشکیل شده و امیدوار هستیم به جهت دست یابی به پشیرفت های بزرگ تر در شعبه های سراسر کشور اهدافمان را اجرایی نمایم اظهار داشت: کافه فکرکده کار خود را از یک شعبه آغاز کرد و با تلاش های فراوان توانست 9 شعبه فعال را در سراسر کشور راه اندازی کند و در کل کشور به کافه برد گیم شناخته شده و چشم انداز این مجموعه افتتاح شعب خارج از کشور با هدف تولید بازی های جدید می باشد.

 

فکر کده 3

وی با اشاره به سه بازی، بازار، شف و دان افزود: طراح این سه مجموعه که از قوی ترین بازی های بردگیم محسوب می شوند در داخل کشور جناب آقای دکتر نصری می باشد.

 

 

عباسی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی در فکرکده گفت: دوره های کارآفرینی، مدیریت، رفتارشناسی، مشتری شناسی و روان شناسی در این کافه برگزار شده که از استقبال خوبی برخوردار گردید.

فکر کده 4

 

دکتر امین نصری مدیر عامل موسسه کافه فکرکده
آرزو نصری مدیر مالی 
محمد رضا گوهری  مدیر داخلی 
محمد عباسی مدیر اجرایی 
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید